//

XBMC ondertitel/subtitle add-on vindt geen ondertitels meer

XBMC ondertitel/subtitle add-on vindt geen ondertitels meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister heb ik XBMC geďnstalleerd op mijn Apple TV 2. Alles deed het verder prima en ik heb een film gekeken via Icefilms met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-13, 15:02
Jappieh Jappieh is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jappieh
Standaard XBMC ondertitel/subtitle add-on vindt geen ondertitels meer

Sinds gister heb ik XBMC geďnstalleerd op mijn Apple TV 2. Alles deed het verder prima en ik heb een film gekeken via Icefilms met ondertiteling via opensubtitles.org. Bij de zoekresultaten waren stuk of 5 nl ondertitels(het ging om de film 'Life of Pi'). Nu wilde ik zostraks weer een film kijken maar tot mijn verbazing vond hij geen ondertitels. Ik ben het gaan testen voor meerdere films en ondertiteldatabases(podnapisi, ondertitels en opensubtitles), maar de melding blijft 'no subtitles found'. Ook handmatig invoeren van de titel helpt niet. Het rare is dat ik als ik naar die sites toe ga op mijn mac hij wel de ondertitels vindt. Vervolgens XBMC geďnstalleerd op mijn MacBook, maar daar stuitte ik op hetzelfde probleem.

Weet iemand de oplossing/oorzaak hiervan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-13, 09:48
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Ondertitel.com doet het niet open subtitles is op dit de enige
Reageren

Labels
apple tv, ondertitels, subtitles, xbmc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV: Na jailbreak en installeren van XBMC geen opstart meer Gallego88 Jailbreak 0 11-07-12 00:01
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) japie3404 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 23-02-12 14:23
Beste Add-Ons XBMC Sjarrl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 12 20-02-12 22:49
XBMC add-on voor 18+ wvy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 06-01-12 12:13
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.