//

Anarchintosh wordt niet uitgepakt of gestart op ATV2.

Anarchintosh wordt niet uitgepakt of gestart op ATV2. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een vraag over het uitpakken van het repository.googlecode.anarchintosh-projects.1.0.1.zip file op mijn ATV2. Nadat ik met Filezilla het anarchintosh zip-bestand op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-03-13, 17:13
Qualified Qualified is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard Anarchintosh wordt niet uitgepakt of gestart op ATV2.

Beste forumleden,
Ik heb een vraag over het uitpakken van het repository.googlecode.anarchintosh-projects.1.0.1.zip file op mijn ATV2.

Nadat ik met Filezilla het anarchintosh zip-bestand op mijn ATV2 heb toegevoegd zie ik deze ook staan bij de Add-ons met daarachter de tekst 'enabled'.
Nu zou ik deze moeten kunnen openen zodat ik in Video Add-ons Icefilms kan installeren.
Het vreemde is dat wanneer ik dat dus probeer (door er op te klikken) dan gebeurt er niets. Dus Video Add-ons wordt niet geopend en het zip-bestand lijkt leeg.
Nu heb ik de zip-file opnieuw gedownload en toegevoegd om nogmaals te proberen maar helaas. Hiervoor gebruik ik Chrome, Windows 7, Filezilla en de volgende link: https://anarchintosh-projects.google...ects.1.0.1.zip

Als ik het zip-file verwijder m.b.v. Filezilla dan blijft de tekst 'anarchintosh - enabled' gewoon staan in de Add-ons map. Ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen of resetten. Het lijkt dus alsof ik een niet bestaande map of niet werkende link aan klik.

Heeft iemand een idee wat ik hier verkeerd doe?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 10:27
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je deze handleiding volgt zou het moeten lukken.
How to Install IceFilms on your jailbroken Apple TV

Het zip bestand wordt alleen gebruikt om een repository te installeren, daarna kun je hem gewoon verwijderen zonder dat de repository verwijderd wordt.
Na het installeren van de repository moet de add-on nog geinstalleerd worden (Optie "Get Addons").

Laatst gewijzigd door ControlSje; 06-03-13 om 10:40.
  #3  
Oud 06-03-13, 18:06
Qualified Qualified is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Helaas ControlSje, die handleiding had ik al gevolgt.
Als ik naar Get Add-ons ga dan kan ik niets installeren. Er staat namelijk niets in de lijst.
  #4  
Oud 07-03-13, 07:41
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Probeer het anders eens met FUSION.
Fusion: Easy Addon Installation for XBMC | XBMC HUB
Hoop dat het hiermee wel lukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 11:12
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) Kiterzone KPN 23 17-06-10 23:45
iPhone 1e gen.: Bootloader version 4.6 geraakt niet uitgepakt Victorinox 13 Unlock 3 07-12-08 10:17
1.1.2. wordt uitgepakt bij downloaden truckdiver Archief 4 29-01-08 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.