//

Apple tv2 xbmc vind gedeelde map niet

Apple tv2 xbmc vind gedeelde map niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een apple tv 2 (5.2) met xbmc Nu zit ik met het probleem dat ik mijn gedeelde mappen van op mijn laptop (films, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-13, 16:57
Stimi Stimi is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Apple tv2 xbmc vind gedeelde map niet

Ik heb een apple tv 2 (5.2) met xbmc
Nu zit ik met het probleem dat ik mijn gedeelde mappen van op mijn laptop (films, series,.. ) niet vind. HP-laptop met Windows 7.

Het probleem is denk ik dat ik mijn gedeelde mappen niet kan delen.
Ik kan mijn gedeelde mappen niet delen met het netwerk..
Als ik dit inschakel, wordt dit telkens opnieuw automatisch uitgeschakeld..


Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv2 Jailbreak XBMC-XOT theone Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 26-03-13 20:16
Apple tv2 geen XBMC op te krijgen Nico Pieter Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 27-10-12 16:49
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-01-12 19:28
XBMC vind shared folder niet Sli Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 28-11-11 12:18
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-06-11 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.