//

apple tv2 niet meer te herstellen?

apple tv2 niet meer te herstellen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren deed mijn apple tv2 raar, daarom dat ik hem eens opnieuw wou herstellen. Eens aangesloten aan mijn PC en itunes geopend zei hij dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-13, 23:33
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard apple tv2 niet meer te herstellen?

Gisteren deed mijn apple tv2 raar, daarom dat ik hem eens opnieuw wou herstellen. Eens aangesloten aan mijn PC en itunes geopend zei hij dat ik hem moest herstellen ... Heb ik dan maar gelijk gedaan, beter gezegd, geprobeerd ... Hij download de software wel maar elke x krijg ik een foutmelding :

De Apple TV Apple TV kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)

Iemand ideetjes waaraan dit kan liggen en het opgelost kan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-13, 16:47
falex falex is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: 020
Berichten: 5
Standaard

probeer het eens op een andere computer? Weet niet hoe dat zit met apple tv's maar met mn iphone helpt dat wel.
  #3  
Oud 12-03-13, 16:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
Iemand ideetjes waaraan dit kan liggen en het opgelost kan worden?
Heb je de Apple TV in DFU mode gezet met de afstandsbediening? Indien niet, dan probeer het eens in DFU mode.
  #4  
Oud 13-03-13, 23:09
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Tis gelukt met een andere pc, toch vreemd dat dit ineens wel gaat op een andere pc maar niet op m'n eigen ...
  #5  
Oud 14-03-13, 10:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
Tis gelukt met een andere pc, toch vreemd dat dit ineens wel gaat op een andere pc maar niet op m'n eigen ...
Misschien door alle jailbreak + TinyUmbrella activiteiten op jouw PC het een en ander verknoeid?

Goed dat het weer werkt. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV2 ziet Mac niet Enzo027 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 18-02-13 12:15
Apple tv2 doet niets meer na software update in nitro greenways1802 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 06-07-12 00:29
Zipfile krijg ik niet op apple tv2 icemovies pikkesteinnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 22 13-01-12 20:52
Apple tv2 is niet herkenbaar roderick Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 13-07-11 18:05
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.