Alle Add on's Xbmc installeren via Mac.zonder moeilijke programma's discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand belang bij deze hele korte beschrijving, Stelt niks voor. Geen moeilijke programma's of via terminals. Alle Add on's zip bestanden op je mac gooien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle Add on's Xbmc installeren via Mac.zonder moeilijke programma's
Iemand belang bij deze hele korte beschrijving,
Stelt niks voor. Geen moeilijke programma's of via terminals. Alle Add on's zip bestanden op je mac gooien in een map die gedeeld is. Iemand belang bij deze hele simpele info en makkelijker dan dit kan het niet. Heb dit zelf getest met verschillende add on's en repos het werkt perfect. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen post die beschrijving maar
|
|
|||
|
|||
Hier komt dan een hele makkelijke beschrijving van het gebeuren.
Dit kan dus voor repos en add-ons. 1) de add on's zip bestanden kopiëren in 1 map en deze op delen zetten. 2) in het XBMC systeem menu instellingen. 3) ga dan naar add-ons en dan installeren van een zip file. 4) als het goed is (althans bij mij) staat bij de lijst waar je uit kunt kiezen welke plaats je de zip file vandaan wilt halen gewoon je Mac tussen. 5) nu ga je dus gewoon naar de map toe waar je de zip files hebt heen gekopieerd. 6) zip file aanklikken en deze wordt geïnstalleerd. 7) deze uiteraard nog wel even installeren en toewijzen in get addons en dan meer. Hopende erop dat deze handleiding duidelijk genoeg is. Is dit niet het geval dan hoor ik dit uiteraard graag. Had niet gedacht dat dit zo eenvoudig zou zijn. Heb veel gehoord en gelezen over de verschillende moeilijke programma's en terminals waar je dan nog alles voor moet doen. En deze eenvoudige manier dus gelukkig niet. Mvg Edwin |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de beschrijving In principe zou dat moeten werken met elke gedeelde (AFP/SMB) folder op een server, NAS, enz...
|
|
|||
|
|||
Mijn macbook Pro moet dan wel aanstaan en niet op stand-by anders ziet hij de gedeelde map niet.
En mijn macbook Pro is dan te vinden onder Zeroconf Browser. Dit is bij mij de laatste rode harde schijf symbool. Heren succes ermee. En dit werkt echt perfect!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AFP/bonjour???? Ja dat zal ben daar niet zo'n kenner in.
Dacht alleen bij mijzelf is er dan geen andere mogelijkheid dan al die moeilijke programma's en terminals. Maar ja wel dus gelukkig nu is het echt een appletje eitje hahaha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC ondertitel/subtitle add-on vindt geen ondertitels meer | Jappieh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 04-03-13 09:48 |
Beste Add-Ons XBMC | Sjarrl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 20-02-12 22:49 |
XBMC add-on voor 18+ | wvy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 06-01-12 12:13 |
Installeren xbmc 4.4.1 | mdiersma2 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 22-11-11 23:20 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
|
|