//

appleTV 2 6.1.3.?

appleTV 2 6.1.3.? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb weer een ander probleempje, ik heb m'n apple tv 2 nu in DFU zitten en ik krijg hem er niet uit. is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-03-13, 22:48
BluePress BluePress is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeist
Berichten: 20
Standaard

ik heb weer een ander probleempje, ik heb m'n apple tv 2 nu in DFU zitten en ik krijg hem er niet uit. is er een andere optie dan hem te herstellen naar ios 5.2.1 en hem dan zonder jailbreak te gebruiken en wachten tot 5.2.1 te jailbreaken valt?
ik heb geprobeerd te herstellen met de firmware 5.2 maar dat werkt helaas niet. heeft iemand hier toevallig een idee wat ik verder nog kan proberen? voordat hij in DFU modus ging was hij FW 5.0 (dacht ik) met jailbreak (of misschien zelfs 4.3.3 met jailbreak, dat weet ik niet meer zeker)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-03-13, 16:21
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Voor één ieder die niet kan wachten op de jailbreak voor deze firmware en de appletv3 is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om je pc/laptop/mac aan te sluiten op je tv en daarop XBMC te installeren... ik weet dat dit daar niet het forum voor is maar het is wel een tijdelijke optie die perfect werkt. Ik installeer bijna maandelijks deze versie van XBMC bij mensen die dit graag willen gebruiken. Draadloos muisje op de bank en klaar is Kees/Klara!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
streamen appletv 3 mikebas Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 14-11-12 14:47
Update appleTV paul0704 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 25-09-12 10:56
Afstandsbediening Appletv deur12 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 27-06-12 23:42
Appletv en iTunes whaan iTunes 1 21-05-12 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.