//

Foto's streamen vanuit Windows

Foto's streamen vanuit Windows discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Platform: 2 x iPhone / AppleTV / Windows7 met iTunes nwste versie. Alles werkt naar voller tevredenheid via Wi-Fi en in the Cloud. Het streamen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-13, 11:23
Claudius53 Claudius53 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Unhappy Foto's streamen vanuit Windows

Platform:
2 x iPhone / AppleTV / Windows7 met iTunes nwste versie.

Alles werkt naar voller tevredenheid via Wi-Fi en in the Cloud. Het streamen van foto's van de iPhone's naar de Apple TV gaat prima.

Nu mijn vraag:

Is het mogelijk om foto's vanuit Windows afbeeldingen of Picasa te streamen naar mijn Apple TV?

Ik heb inmiddels het hele WWW afgestroopt en zelfs AirParrot geprobeerd maar ik kom niet verder als -->> gewoon een iMac kopen en het probleem bestaat niet meer. Máár, een iMac kost 2 x zoveel als mijn schitterende dikke DELL Notebook, ha ha.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-13, 15:58
Mauricewoud Mauricewoud is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 9
Standaard

Ja dat is heel makkelijk vanuit iTunes. Zorg dat je menubalk tonen hebt aanstaan. Kies dan thuisindeling en kies foto's om te delen met Apple TV.
  #3  
Oud 28-03-13, 18:58
Claudius53 Claudius53 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard Foto's met Windows kijken op Apple TV

OK, bedankt Maurice; Ik heb gedaan wat je mij adviseerde, heb een bepaald album met 700 foto's geselecteerd en op toepassen gedrukt. Een reactie blijft verder uit, c.q. 'toepassen' wordt grijs.
Ik heb altijd gedacht dat er in iTunes een fotobibliotheek zichtbaar zou moeten worden maar die tref ik niet aan.
Vraag, hoe gaat het verder?
Met welke fotoviewer open ik de fotostream?
Ik neem aan dat je een keuze krijgt zoals in YouTube of iTunes / video of muziek; een keuze a. afspelen op je NB scherm of Apple TV?
Ik ben benieuwd naar je reactie.
  #4  
Oud 28-03-13, 19:21
Mauricewoud Mauricewoud is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 9
Standaard

Je kunt als je in iTunes en je Apple TV de thuisindeling aan hebt staan onder computers naast muziek, films enz. ook een kopje foto's vinden. Elke geselecteerde map in iTunes staat voor een Album in je Apple TV.
  #5  
Oud 28-03-13, 21:53
Claudius53 Claudius53 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Thumbs up Foto's met Windows kijken op Apple TV

Maurice, je bent een KEI, bedankt.
Zó simpel kan het zijn. Noem het een 'blind spot' waar ik al tijdenlang 'naar kijk'. Tóch vreemd dat ik het nergens in de Apple Support of andere plekken op het WWW heb kunnenvinden. Prachtige plek dit Forum!
Reageren

Labels
apple tv2, foto albums, itunes, streamen, windows 7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's streamen maltje iCloud 0 04-08-12 14:09
apple tv 2 en films kijken vanuit windows tiger1050 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 14-02-12 07:27
Video streamen van Windows naar Apple TV uncles Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 09-01-12 13:33
Windows: Streamen naar iPad vanuit itunes arcovandermeij iTunes 0 10-03-11 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.