//

Kwaliteit xbmc films checken?

Kwaliteit xbmc films checken? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Iculture leden, Ik heb dit forum regelmatig bezocht voor antwoorden op vragen omtrent Apple apparaten, nu ik geen oplossing kon vinden toch maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-13, 22:44
Peter M Peter M is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard Kwaliteit xbmc films checken?

Hallo beste Iculture leden,

Ik heb dit forum regelmatig bezocht voor antwoorden op vragen omtrent Apple apparaten, nu ik geen oplossing kon vinden toch maar geregistreerd.

Ik heb vanaf de lancering van de Apple tv3 zon ding in huis gehad.
De jailbreak mogelijkheid duurde me echter te lang en heb hem geruild tegen een 2e generatie.

Inmiddels is hij gejailbreaked en voorzien van de laatste versies atv flash black en xbmc 12.1.

Alles werkte eigenlijk vrij snel maar heb toch nog wat vragen.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om via 1channel vooraf de kwaliteit (retail, dvd, cam, blu-ray, dat soort termen) van de film te zien?

Wat ik ook mee maak is dat er op internet al een ondertitel beschikbaar is maar xbmc hem in opensubtitels, bierdopje en ondertitel.com niet vind.
Voor deze vraag heb ik al wel meerdere topics doorgelezen maar niet tot een oplossing gekomen.

Mvg,

Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-13, 19:32
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

1. Nee dat kan niet (hangt vanaf uploader) meeste komen nu met 720 kwaliteit.
2. Hmmm. Als de ondertitel al op internet check effe handmatige zoeken. Sommige films hebben een ander naam of alleen cijfers.
  #3  
Oud 09-04-13, 20:07
Peter M Peter M is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Dank voor je reactie.

Zou het kunnen dat de meest recent geuploade film bovenaan staat? Zodat je daaraan kan afleiden dat die waarschijnlijk van betere kwaliteit is dan de meest onderste?

Ik ga mn addons voor subs even opnieuw installeren misschien dat dat nog iets verbeterd.

Peter
  #4  
Oud 10-04-13, 10:07
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Zorg inderdaad vooral voor de manuele invoer functie Peter, je zal zien dat bij films en series die hij niet kan vinden een hele lange vreemde titel genoteerd staat zodra je op Manual drukt. Deze even verwijderen en even zelf de titel intikken!

Gr
  #5  
Oud 10-04-13, 14:22
Peter M Peter M is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Dank je voor jullie reacties.

Peter
Reageren

Labels
appletv2, atv flash black, films, subtitel, xbmc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
films van Mac naar iPad kopieeren (XBMC of Plex?) Geert1976 iPad algemeen 6 21-02-13 17:35
XBMC: films/series crashen na 3min en wegvallen Airplay psvu2 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 27-02-12 01:28
ik heb wel xbmc maar nog geen films wat nu ... lesley00 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 25-12-11 16:02
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films Jimmy_Boy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-10-11 23:52
Films omzetten, welke maximale kwaliteit Ochiba iPad algemeen 10 22-08-10 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.