//

Geen video airplay alleen mirroring

Geen video airplay alleen mirroring discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar weken het volgende probleem. Als ik YouTube video of andere video wil streamen zoals slingplayer krijg ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-13, 19:28
timeswa timeswa is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 15
Standaard Geen video airplay alleen mirroring

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar weken het volgende probleem. Als ik YouTube video of andere video wil streamen zoals slingplayer krijg ik geen verbindingen met mijn Apple tv. Ik krijg een melding dat het verbinden niet lukt en dan gaat hij terug op de iphone of iPad met afspelen. Echter als ik er voor kies om te mirroren dan werkt alles wel. Heel irritant want dan is de verhouding heel anders. Heeft iemand tips wat te doen? Opnieuw opstarten van Apple tv helpt niet.

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-13, 22:02
SjorsL SjorsL is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ik heb een apple tv gekocht, aangesloten en alles werkt, maar ik geen geen beeld van het menu op mijn IPadWie kan me uitleggen hoe ik wel beeld krijg?
Bedankt
George
  #3  
Oud 23-04-13, 22:44
timeswa timeswa is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 15
Standaard

twee keer klikken op home button en dan naar links onderin de balk en dan het airplay logo. Maar als iemand nog een antwoord heeft op mijn vraag bedankt!
  #4  
Oud 02-05-13, 22:26
timeswa timeswa is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 15
Standaard

Is er nog iemand die mij hiermee verder helpen kan heb router opnieuw gestart. Instellingen van de Apple tv opnieuw gedaan. Ipad en iPhone hersteld maar niets werkt... Help!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Thuisdeling, airplay en mirroring Joost321 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 07-12-12 13:58
AirPlay Mirroring Joeldebull Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-08-12 09:18
ATV3 Airplay mirroring; DTS geluid cipirello Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 15-08-12 12:31
HELP: géén AirPlay/mirroring icoon!? aspers iPad algemeen 4 29-03-12 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.