//

Streaming stopt zodra screensaver aan gaat

Streaming stopt zodra screensaver aan gaat discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik stream (spotify ) vanaf mijn Ipad, zolang ik de hoes maar niet dicht doe gaat het goed. Maar wanneer ik de hoes dicht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-13, 18:46
isee isee is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard Streaming stopt zodra screensaver aan gaat

Hallo,
Ik stream (spotify ) vanaf mijn Ipad, zolang ik de hoes maar niet dicht doe gaat het goed. Maar wanneer ik de hoes dicht heb en de screensaver van Itv treed in werking stopt het streamen/afspelen. Dit is ontstaan na een laatste update van de Itv.
Wat kan ik doen om te streamen met de hoes dicht en gewoon weer de beelden van de screensaver in beeld krijg zonder dat het streamen stopt bij de werking van de screensaver ?
Alvast dank voor de aandacht
Mvgr, isee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-13, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je de hoes van de iPad dichtklapt gaat de iPad in de slaapstand. In de slaapstand wordt Wi-Fi uitgeschakeld (behalve als de iPad aan een stroombron is aangesloten). Als Wi-Fi uitstaat kan je niet meer streamen naar een Apple TV.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad streaming stopt regelmatig Adriaanarrow iPad algemeen 3 03-04-13 22:48
telefoon gaat uit na inschakelen screensaver eldino iPhone algemeen 0 07-03-12 22:15
Muziek: Podcast stopt met spelen zodra ik uit de ipod app ga influence Muziek, foto & video 0 18-12-11 12:29
Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en SHaDoW90 Odido (T-Mobile) 6 28-09-10 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.