//

Series icefilms stoppen na een aantal seconden?

Series icefilms stoppen na een aantal seconden? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de gejailbreakte apple tv2 heb gekocht en zelf helemaal heb geinstalleerd, voor de 3e keer nou al. Lukt het me niet om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-13, 00:09
jasper2603 jasper2603 is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 11
Standaard Series icefilms stoppen na een aantal seconden?

Sinds ik de gejailbreakte apple tv2 heb gekocht en zelf helemaal heb geinstalleerd, voor de 3e keer nou al.

Lukt het me niet om een aflevering van game of thrones of van welke andere serie ook te kijken. Elke 720HD link die ik aan klik gaat na ongeveer 10 soms 20 seconden dat ik beeld heb uit en de atv2 reset zich? Geen idee wat ik hier nog aan kan doen. Draai op frodo en met internetkabel, 60mbit van ziggo.

Graag advies?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-13, 16:32
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Hallo Jasper,

Ik heb ook weleens een reset tijdens het gebruik van mijn AppleTV maar niet tijdens het kijken van films of series. Misschien zou je eens moeten denken aan een nieuwe installatie van de addons?

Gr
  #3  
Oud 10-05-13, 19:48
jasper2603 jasper2603 is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 11
Standaard

Heb alles opnieuw geinstalleerd met maar een addon, icefilms en nog gaat hij na het starten van een serie resetten. Heb net na het starten gelijk op pauze gedrukt en dan gaat hij bufferen. Ik druk weer op play de serie gaat verder en na een paar seconden gaat hij weer bufferen en dan krijg ik te lezen dat m'n cache vol is!! Met maar een addon erop?
Is er een handleiding of iets dergelijks hoe je van begin tot eind een apple tv2 installeerd? Blijkbaar heb ik iets niet goed zitten in het kastje?
  #4  
Oud 16-05-13, 13:19
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Ben sowieso erg benieuwd naar welke versie van XBMC je draait? Frodo 12.2?
Dat van die cache is trouwens de buffer in de AppleTV die dan vol is, die kan maar tot een bepaalde max bufferen en heeft (bij mijn weten) niets te maken met de opslagruimte op de AppleTV. Het is dus ook niet raar dat je die melding krijgt als hij een film/serie voor zover mogelijk buffert. Probeer ook even 1Channel te installeren en kijk of je daarmee wel kan kijken..

Groeten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek stoppen na één nummer ruota iPhone algemeen 8 21-11-12 16:24
Kiosk-icoon in een folder stoppen gbos iPhone Apps 7 13-03-12 13:25
Apps in een keer stoppen Snirus iPad algemeen 1 07-02-12 14:44
iPhone: Applicaties sluiten pas na aantal seconden af Empu Besar Jailbreak 9 05-11-09 12:08
Itunes verbinding valt na een aantal seconden weg lucmook iTunes 1 09-02-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.