iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Nieuwe versie 1channel 2.0.0. (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/139265-nieuwe-versie-1channel-2-0-0-a.html)

Jurian 13-05-13 05:22

Nieuwe versie 1channel 2.0.0.
 
Vanwege de vele problemen met 1channel en het gehannes met scriptjes verwijderen e.d. wil ik jullie graag mijn oplossing bieden van de scriptfout in 1channel. Het schijnt dat ze problemen hebben met het domein van de website.

1. Deinstalleer de oude versie 1.0.1 via Add-ons in instellingen.
2 Zorg dat je versie 2.0.1. download via onderstaande link

http://www.mediafire.com/?men2ra8d6he3hdu

3 installeren doe je met een ftp client (Mac: filezilla, cyberduck Windows: filezilla
4 kijk wat het IP adres is van je Apple tv. Niet in XBMC maar in het normale
Apple menu en schrijf dat op.
5 zorg dat je dat intikt in je ftp client. Begint met 192.168........
6 login is "root" wachtwoord is "alpine" poort 22
7 Ga dan op zoek naar de media folder in private/var/mobile, daar slepen we de .zip file naartoe die bij stap 2 gedownload is.
8 via je bestandsbeheer kun je dan de zip file installeren.
9 je bent klaar en kunt 1channel weer op een normale manier en zonder scriptfouten gebruiken voor je film of serieverslaving.

Ik moet daarbij wel een kanttekening plaatsen dat je oude favorieten er nog in staan. deze werken niet en zul je er dus even uit moeten halen. Let daar wel op.

De installatie hierboven is voor de Apple tv. Hoe dit op de ipad geïnstalleerd kan worden durf ik zo niet te zeggen.

Ik hoop dat jullie wat aan bovenstaande hebben.

ik heb de link voor versie 2.0.1 toegevoegd. Deze zou het probleem met de favorieten niet meer moeten hebben

royvdmeer 13-05-13 13:51

Werkt weer prima!! Alleen kan mijn oude favoriete niet meer verwijderen.

Thakoer 13-05-13 15:54

Er is weer een nieuwe afgegeven update. Waar kan ik de plugin vinden ?

Jurian 13-05-13 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 894652)
Er is weer een nieuwe afgegeven update. Waar kan ik de plugin vinden ?

Bedoel je een nieuwere dan 2.0.0. of bedoel je deze?

wimada 13-05-13 19:04

bij mij geeft hij ook aan bij Addonns dat er een update beschikbaar is hij
download hem alleen niet,verder werkt het weer als vanouds,alleen niet
alle covers zichtbaar,ook niet met META DATA in of uit .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2013 om 19:05 ----------

zou graag HULU werkend willen hebben iemand suggesties ?

Roccade 13-05-13 20:44

werkt wel op mijn Apple TV maar niet op mijn iPad's, klopt dit?

wimada 13-05-13 21:32

Ik zou het niet weten heb dit niet op me Ipad !

Jurian 13-05-13 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wimada (Bericht 894684)
bij mij geeft hij ook aan bij Addonns dat er een update beschikbaar is hij
download hem alleen niet,verder werkt het weer als vanouds,alleen niet
alle covers zichtbaar,ook niet met META DATA in of uit .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2013 om 19:05 ----------

zou graag HULU werkend willen hebben iemand suggesties ?

Das raar. De covers werken bij mij wel. Hij werkt eigenlijk hetzelfde als voorheen. Alleen de favorieten doen een beetje moeilijk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2013 om 22:41 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roccade (Bericht 894698)
werkt wel op mijn Apple TV maar niet op mijn iPad's, klopt dit?

Dat klopt. Alleen Apple tv.

Rogierv 13-05-13 23:20

2.0 op iPad
 
Voor alle mensen die XBMC op iOS gebruiken: de nieuwe 1channel werkt wel, alleen niet met de standaard skin. Even switchen naar de influence skin en je kan gewoon van de 2.0 versie gebruik maken :D

huh 14-05-13 07:20

2.01 bug fixes: http://www.mediafire.com/?men2ra8d6he3hdu

Thakoer 14-05-13 11:36

Bij mij geven de covers niet allemaal... aan.
@Jurian Ga naar highly rated bij movies en encheck bij Argo 2013 en bij sommige geeft ie geen covers aan. Voorheen maakt het niet uit of je meta dat on/of zette covers gaf ie altijd aan. vreemd? bij tv shows krijg ik wel alle covers.
enige oplossing of suggestie |?

kastenbart 16-05-13 12:12

Ik gok door drukte op de servers dat het downloaden niet direct lukt. Wat ik zelf heb gedaan is mijn bestaande versie gedelete zodat hij niet hoeft te updaten en via Fusion de nieuwe versie (2.0.1) gedownload. Dat downloaden lukt inderdaad niet direct, gewoon blijven klikken op install. Zodra hij gaat downloaden duurt dit ook langer dan normaal.. geef het even tijd!

Jurian 18-05-13 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 894757)
Bij mij geven de covers niet allemaal... aan.
@Jurian Ga naar highly rated bij movies en encheck bij Argo 2013 en bij sommige geeft ie geen covers aan. Voorheen maakt het niet uit of je meta dat on/of zette covers gaf ie altijd aan. vreemd? bij tv shows krijg ik wel alle covers.
enige oplossing of suggestie |?

Ik ga er vanuit dat e nu versie 2.0.1. hebt geinstalleerd en dat je er nu geen problemen meer mee hebt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 mei 2013 om 12:18 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart (Bericht 895122)
Ik gok door drukte op de servers dat het downloaden niet direct lukt. Wat ik zelf heb gedaan is mijn bestaande versie gedelete zodat hij niet hoeft te updaten en via Fusion de nieuwe versie (2.0.1) gedownload. Dat downloaden lukt inderdaad niet direct, gewoon blijven klikken op install. Zodra hij gaat downloaden duurt dit ook langer dan normaal.. geef het even tijd!

of als je geen geduld hebt doe je het via filezilla. :d

Wortellica 02-06-13 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jurian (Bericht 894593)
Vanwege de vele problemen met 1channel en het gehannes met scriptjes verwijderen e.d. wil ik jullie graag mijn oplossing bieden van de scriptfout in 1channel. Het schijnt dat ze problemen hebben met het domein van de website.

1. Deinstalleer de oude versie 1.0.1 via Add-ons in instellingen.
2 Zorg dat je versie 2.0.1. download via onderstaande link

plugin.video.1channel-2.0.1.zip

3 installeren doe je met een ftp client (Mac: filezilla, cyberduck Windows: filezilla
4 kijk wat het IP adres is van je Apple tv. Niet in XBMC maar in het normale
Apple menu en schrijf dat op.
5 zorg dat je dat intikt in je ftp client. Begint met 192.168........
6 login is "root" wachtwoord is "alpine" poort 22
7 Ga dan op zoek naar de media folder in private/var/mobile, daar slepen we de .zip file naartoe die bij stap 2 gedownload is.
8 via je bestandsbeheer kun je dan de zip file installeren.
9 je bent klaar en kunt 1channel weer op een normale manier en zonder scriptfouten gebruiken voor je film of serieverslaving.

Ik moet daarbij wel een kanttekening plaatsen dat je oude favorieten er nog in staan. deze werken niet en zul je er dus even uit moeten halen. Let daar wel op.

De installatie hierboven is voor de Apple tv. Hoe dit op de ipad geïnstalleerd kan worden durf ik zo niet te zeggen.

Ik hoop dat jullie wat aan bovenstaande hebben.

ik heb de link voor versie 2.0.1 toegevoegd. Deze zou het probleem met de favorieten niet meer moeten hebben

Dank je werkt weer super:-)

tcf600 13-06-13 14:35

Werkt bij mij helaas niet. Ik blijf vooral bij putlocker en sockshare problemen houden (scriptfout). Voordat ik versie 2.01 had gaf hij aan Real Debrid server timed out en nu scriptfout. Iemand een oplossing? Heb al de nieuwste url resolver geïnstalleerd maar ook dit bied geen oplossing

trabajo 13-06-13 20:19

@tcf600 is het geen domein fix problem. Deze kun je downloaden bij xbmc maintenance en dan fixes.

Weet er iemand hier een oplossing voor de ondertitels bij 1channel. Omdat de bestanden vaak een rare naam hebben (bijv. alleen maar nummer) is het niet mogelijk om ondertitels te selecteren. Ook de optie om handmatig te zoeken is a-relaxt of hij kijkt op de verkeerde site, waarbij hij aangeeft dat het bestand een film is terwijl ik een serie kijken, of hij vindt helemaal niks.

1channel is wel echt superrelax, veel meer bestanden en een betere beschikbaarheid ervan dan bij icefilms

cheers

tcf600 13-06-13 20:43

@trabajo:

Ook al geprobeerd maar helaas

tcf600 13-06-13 23:13

Update:
nieuwe url-resolver gedownload en dat bleek de oplossing te zijn :)

royvdmeer 14-06-13 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tcf600 (Bericht 899293)
Update:
nieuwe url-resolver gedownload en dat bleek de oplossing te zijn :)

Waar heb je die vandaan?

tcf600 16-06-13 13:04

script.module.urlresolver.zip - dk-xbmc-repaddon - resolver script module - dk-xbmc-repaddon Repository for xbmc - Google Project Hosting




Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.