//

1 chanel ondertiteling error

1 chanel ondertiteling error discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Heb nu al zoveel mogelijke dingen geprobeerd maar de ondertiteling doet het in bij 1channel. Ik had eerst dat 1chanel helemaal niet deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-05-13, 23:14
jayjay001 jayjay001 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard 1 chanel ondertiteling error

Beste mensen,

Heb nu al zoveel mogelijke dingen geprobeerd maar de ondertiteling doet het in bij 1channel. Ik had eerst dat 1chanel helemaal niet deed door een script fout, toen heb ik de xbmx geüpdatet en daarna werkte het. Maar daarna kwam ik er voor te staan dat de ondertiteling het niet doet. Staat dat hij geen geldige id met bierdopje heeft of zo. dus heb ik dit geprobeerd.

http://forum.iculture.nl/f134/apple-...channel-2.html

Heb de default.py vervangen voor de nieuwe die in dit topic te downloaden is. Maar toen werd het erger toen kreeg ik weer het zelfde als in begin dat ik bij 1chanel niet eens een film kon aan klikken omdat er een script fout is. Nu heb ik dit verholpen door de oude versie 1channel terug te zetten en daarna de nieuwe. Maar nu doet 1 chanel het weer maar mijn ondertiteling niet dit is zo irritant. Wie kan me helpen mens?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aptv 2 error api ondertiteling Ronplaat Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 18-02-13 12:56
Aple tv 3 ondertiteling Eric11 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 23-03-12 21:51
ondertiteling knaapjen Archief 1 13-11-09 14:20
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Video: Ondertiteling konohaninja Muziek, foto & video 20 05-08-08 03:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.