//

XBMC Frodo SMB hulp

XBMC Frodo SMB hulp discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn ATV2 draaide eerst XBMC Eden maar hij werd erg traag (films hele tijd bufferen etc.) en daar werd ik een beetje moe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-13, 19:07
Basc Basc is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 29
Standaard XBMC Frodo SMB hulp

Hallo allemaal,
Mijn ATV2 draaide eerst XBMC Eden maar hij werd erg traag (films hele tijd bufferen etc.) en daar werd ik een beetje moe van. In de hoop dat met XBMC Frodo alles weer lekker soepel zou werken, Frodo geïnstalleerd.
Ik bekijk van films die op mijn (Windows 7) laptop staan dus via mijn Apple tv2 dit heb ik toen via SMB network ingesteld en heb nu bij Videos bij XBMC een locatie met 'Movie database' als ik dat open krijg ik normaal gesproken alle films te zien die in de map staan op mijn laptop.
Maar als ik die locatie nu wil openen krijg ik de hele tijd 'Operation timed out' te zien. Bij het toevoegen van een nieuwe SMB locatie krijgt een error 2 share not found bericht.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
XBMC Frodo en NAS streaming probleem mybabesagenius Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 14 22-06-13 11:55
XBMC v12 Frodo werkt niet op ATV 2 azuza Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 31-03-13 18:31
Iphone 4 met xbmc 12 frodo rjmeijer1973 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 12-02-13 12:03
XBMC Frodo RC1 start niet paulsmid Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 34 21-12-12 15:08
xbmc 12.0 frodo MIMTRAM Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 16-11-12 10:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.