//

Atv flash probleem

Atv flash probleem discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Atv flash versie 2.0.2 op mijn ATV 2. Dit heb ik zo gekocht via via. Ik heb Plex en XMBC geinstalleerd ooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-07-13, 22:25
Pinnige Pinnige is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Question Atv flash probleem

Hallo,

Ik heb Atv flash versie 2.0.2 op mijn ATV 2. Dit heb ik zo gekocht via via. Ik heb Plex en XMBC geinstalleerd ooit eens.
Ik heb altijd gewoon films via mijn NAS kunnen kijken, maar merk dat de ATV zich steeds vaker opstart eer ik in het menu kom. Dit is zeer vervelend. Onlangs heb ik geprobeerd om de Atv flash te updaten ("Maintenance") maar dit mislukt. Ook het updaten van elk ander programma (vb XMBC) werkt niet. Het verslag dat verschijnt is helemaal leeg, dus ik kom er niet wijzer uit. Weet iemand wat hier aan de hand is? Hoe zou ik dit probleem op kunnen lossen?
Is mijn jailbreak nu het probleem of is het de ATV flash programma zelf?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Atv flash en 1080 pjdw Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 03-10-12 09:15
Foutmelding atv Flash mediaplayer Mrdeeds Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 06-08-12 13:20
aTV Flash (black) 1.2 is now available Harley4 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 19 01-02-12 01:03
ATV Flash updaten? johnnybt Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 10-12-11 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.