//

Geen airplay logo in menubalk macbook pro medio 2010

Geen airplay logo in menubalk macbook pro medio 2010 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds gister heb ik een Apple TV 3 waar ik zeer blij mee ben. Nu is het mij alleen nog niet gelukt om mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-13, 16:22
patrick333 patrick333 is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard Geen airplay logo in menubalk macbook pro medio 2010

Hoi,

Sinds gister heb ik een Apple TV 3 waar ik zeer blij mee ben.

Nu is het mij alleen nog niet gelukt om mijn scherm te synchroniseren vanaf mijn macbook.

Ik heb al een beetje zitten zoeken op het internet en blijkt dat hij mijn type Macbook niet ondersteund. Ik heb namelijk een Macbook Pro medio 2010.

Is het nu zo dat hier helemaal niets aan te doen is? Of is er bijvoorbeeld een software waarmee het mij wel lukt?

Een vriend van mij heeft exact het zelfde probleem met zijn imac (die waarschijnlijk dus ook al te oud is) op zijn apple tv 3.

Ter informatie: hij pakt mij itunes bibliotheek wel en ook airplay vanaf mijn iphone werkt prima.

Alle oplossingen zijn welkom!! Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-13, 12:43
Portenge Portenge is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Je moet even kijken naar Airparrot
AirParrot - AirPlay your Mac or PC's screen to Apple TV
Reageren

Labels
airplay, apple tv, macbook, mirroring



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv valentino88 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 27 15-02-13 15:13
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 09:56
MacBook Air SuperDrive 2010 vs Vorige gen. nibbit88 Chat en geruchten 1 18-11-10 16:36
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 12:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.