//

Apple TV - Volledig scherm altijd op tv streamen

Apple TV - Volledig scherm altijd op tv streamen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom er niet helemaal uit, Is het mogelijk om bijvoorbeeld het beeld wat ik op mijn iPad zie daadwerkelijk op de tv te zien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-13, 15:05
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard Apple TV - Volledig scherm altijd op tv streamen

Ik kom er niet helemaal uit, Is het mogelijk om bijvoorbeeld het beeld wat ik op mijn iPad zie daadwerkelijk op de tv te zien krijg? dus:

- Niet alleen apps die het ondersteunen op de TV zie maar echt al het beeld.

Het gaat mij er om dat ik Horizon van UPC op mijn TV kan streamen via mijn iphone, ipad of Imac (echter heb ik hier al een hdmi naar mijn tv lopen) maar als dit via Apple TV kan kan ik mijn iphone of ipad als 'afstand bediening' gebruiken.

Hopelijk is het zo duidelijk

Dankjewel alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-13, 16:48
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Je kunt een iPad (geschikt voor Airplay) gewoon mirroren via je AppleTV. Je ziet dan gewoon alles wat je op je iPad ziet ook op je TV.

Schuif je controlcenter uit. Tap op Airplay en selecteer dan je AppleTV. Vervolgens krijg je het beeld van je iPad.

succes!
  #3  
Oud 26-11-13, 16:56
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Je kunt een iPad (geschikt voor Airplay) gewoon mirroren via je AppleTV. Je ziet dan gewoon alles wat je op je iPad ziet ook op je TV.

Schuif je controlcenter uit. Tap op Airplay en selecteer dan je AppleTV. Vervolgens krijg je het beeld van je iPad.

succes!
Dankjewel!, ik heb nog geen Apple TV hoor. Maar wou dit zekerweten, omdat dit de voornaamste reden zal zijn om de Apple TV te kopen.
  #4  
Oud 26-11-13, 17:08
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankvisser92 Bekijk bericht
Dankjewel!, ik heb nog geen Apple TV hoor. Maar wou dit zekerweten, omdat dit de voornaamste reden zal zijn om de Apple TV te kopen.
Okee, ik dacht dat je er al eentje had. Kijk anders ook even op de Apple site voor meer info over de AppleTV

-> Apple TV - AirPlay - Speel materiaal van iOS-apparaten af op Apple TV.
  #5  
Oud 26-11-13, 17:14
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Dat had ik al gevonden. En had ook al wat rond gezocht, Maar kon het niet voor mijzelf duidelijk krijgen of alles vanaf de iPad/iPhone te streamen is of alleen bepaalde apps/videos's/games.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
LCD, touch screen of volledig scherm? Lektroluv iPhone algemeen 3 25-08-10 13:39
Scherm altijd AAN indien aangesloten op power avdlprive Archief 1 23-11-09 10:58
Niet volledig scherm benut? vdvorst iPhone algemeen 3 27-10-08 14:53
altijd zwart scherm met apple logo swings Unlock [archief] 2 17-02-08 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.