//

Fox Sports Airplay op Apple TV

Fox Sports Airplay op Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Fox Sports GO abonnement, dus voetbal op je laptop, tablet of telefoon. Nu gebruik ik de app op mijn iPad om het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-13, 15:39
MrTon MrTon is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Fox Sports Airplay op Apple TV

Ik heb een Fox Sports GO abonnement, dus voetbal op je laptop, tablet of telefoon. Nu gebruik ik de app op mijn iPad om het beeld via Airplay naar mijn Apple TV te sturen. Maar ik vind de kwaliteit niet al te best, voor mijn ogen nogal schokkerig, en ook raar is dat de iPad aan moet blijven staan, normaal kun je die gewoon uit zetten en dan blijft de video doorspelen op je TV.

Zijn er meer mensen die dit systeem gebruiken? En ervaren jullie hetzelfde als ik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-14, 20:02
laukekaizer laukekaizer is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het geprobeerd via mijn macbook en via mijn iphone en het werkt gewoon niet goed. Bij de iphone wordt ook nog af en toe het beeld wazig en via de mac valt hij constant weg. Het licht niet aan het Wi-Fi netwerk en de apple producten zijn allemaal net nieuw. Zou ook graag een oplossing hiervoor zien.
  #3  
Oud 20-01-14, 11:31
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Heren,

Ik kijk op de zelfde manier naar FoxSports als jullie.
Ik denk dat het "schokkerige" beeld op je tv onvermijdelijk is omdat de resolutie die naar je ATV gestreamed word gewoon niet hoog genoeg is. Stuur een berichtje naar de contact mail van de app. Meer kun je denk ik niet doen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV 3 airplay instellen Demi81 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 04-12-12 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.