//

Geluid TV via Apple TV naar Airport Express

Geluid TV via Apple TV naar Airport Express discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om het TV geluid (digital out TV naar S/PDIF Apple TV) via mijn Apple TV naar de Airport Express te streamen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-14, 15:24
Drabbel Drabbel is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Geluid TV via Apple TV naar Airport Express

Is er een mogelijkheid om het TV geluid (digital out TV naar S/PDIF Apple TV) via mijn Apple TV naar de Airport Express te streamen? De Airport Express is gekoppeld aan mijn stereo set. Het idee is het TV geluid te laten lopen via de stereo set en zo een beter geluid uit de TV te krijgen.
Lost een jailbreak zoiets op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-14, 17:28
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Welke optisch heeft je versterker? Wat voor ingangen?
  #3  
Oud 02-01-14, 18:20
Drabbel Drabbel is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

De TV heeft naast HDMI een digital audio out aansluiting, m'n Apple TV is middels HDMI op de TV aangesloten, op mijn Onkyo DR-815 radio heb ik een Airport Express aangesloten zodat ik muziek van de iMac naar de radio kan streamen. Mijn vraag/ idee was om de Apple TV het geluid van de TV naar de Airport Express te laten streamen zodat ik de radioboxen kan gebruiken als alternatief voor het zeer matige geluid van de TV. TV en radio staan een paar meter van elkaar af.
  #4  
Oud 02-01-14, 20:32
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Wat je beschrijft lijkt niet mogelijk... De atv kan zelf niet uitzenden... Is het niet mogelijk om je tv via de line in van je stereo set te laten gaan?
  #5  
Oud 02-01-14, 20:47
Drabbel Drabbel is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Helder, ATV kan alleen ontvangen. In principe kan ik een kabel trekken naar de Line ingang van de radio maar dan moet ik weer naar de kruipruimte en gaten boren. Jammer. Bedankt voor de reactie.
  #6  
Oud 02-01-14, 21:05
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Graag gedaan! Je zou kunnen overwegen om een versterker te kopen die je bij je tv plaatst.... Maar dat moet je willen en mogelijkheid toe hebben! Anyways succes met de oplossing!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple airport express en spotify trivial Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 14-03-13 11:11
Mac OS X: Conflict airport express en apple tv Erwinvanh iTunes 1 29-01-13 08:17
Apple tv of airport express alexander1 Koopinformatie Nederland 4 20-10-12 17:51
Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken frederik7 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-09-12 11:25
Apple airport express toontje iPhone algemeen 4 06-02-11 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.