//

apple tv op 2 tv's

apple tv op 2 tv's discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een atv3 die ik op 2 tvs tegelijk zou willen bekijken iemand enig id hoe en wat? heb vandaag geprobeerd met een hdmi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-14, 20:50
buurmanweer buurmanweer is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: heemskerk
Berichten: 1
Standaard apple tv op 2 tv's

ik heb een atv3 die ik op 2 tvs tegelijk zou willen bekijken iemand enig id hoe en wat? heb vandaag geprobeerd met een hdmi splitter maar krijg de fout melding: voor het afspelen van dit materiaal is HDCP vereist. HDCP wordt niet ondersteund door deze HDMI-verbinding. Wat doe ik verkeerd en wat moet ik anders doen? heeft dit te maken met mijn hdmi splitter? is een hdmi splitter 1.3

Laatst gewijzigd door buurmanweer; 24-01-14 om 12:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-14, 18:47
mijnipadx mijnipadx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 32
Standaard

Dit staat op een site als oplossing.
Citaat:
A splitter is meant to be used to send the signal from one source to 2 TV's. A switch is needed to send 2 sources to 1 TV. Splitters may be used for some applications however there can only be one signal present to avoid interference from the other source. Auto switches detect the signal at the inputs to do the auto switching. I have not tested an ATV 2 however the ATV 1 always has a signal present on the outputs even when sleeping. I would recommend you shop for a switch. Many do have remotes but I would look for one you can select the source even if it has auto detection where it is buttons or a remote.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.