//

AppleTV: zwart beeld bij synchronisatie iPad

AppleTV: zwart beeld bij synchronisatie iPad discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnen onze school werken we met AppleTV (3e gen.) achter een beamer/TV. Regelmatig krijg ik collega's bij me, die een zwart beeld op de AppleTV ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-14, 15:20
GlazzOOG GlazzOOG is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Twente
Berichten: 10
Stuur een bericht via ICQ naar GlazzOOG
Standaard AppleTV: zwart beeld bij synchronisatie iPad

Binnen onze school werken we met AppleTV (3e gen.) achter een beamer/TV. Regelmatig krijg ik collega's bij me, die een zwart beeld op de AppleTV krijgen als ze hun iPadbeeld synchroniseren. Het geluid gaat wèl via de AppleTV. Je moet dan je iPad met home/powerknop resetten, anders kom je er niet meer op. Sommigen zijn zo atechnisch dat ik ze steeds moet helpen. Dit is sinds dat iOS7 op de iPads staat. De AppleTV's zijn ook up-to-date.

Ik kan er nog geen vinger op leggen waar dit probleem in zit. Heeft iemand hier een idee over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-14, 17:07
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

ik heb dat voorgehad wanneer ik beschermde content wou streamen.
een beveiligde DVD bvb.
Weet niet meer op welk forum ik dat gevonden heb, maar dat was toen de oorzaak.
  #3  
Oud 06-02-14, 14:20
GlazzOOG GlazzOOG is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Twente
Berichten: 10
Stuur een bericht via ICQ naar GlazzOOG
Standaard

Het beeld wordt zwart, zodra je het schuifje Synchroniseer iPad aanzet onder Airplay. Kijk als dit één keer in de maand voor komt, kan ik er mee leven. Maar het gebeurt meerdere keren per week. In elk klaslokaal is een Apple TV aanwezig en alle collega's hebben een iPad. Het gebeurt op willekeurige iPads en op willekeurige Apple TV's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleTV 2 uitgerokken beeld Sylvesterke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 21-01-13 21:47
mijn ipad geeft zwart beeld. boaz21 iPad algemeen 2 14-11-12 12:27
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. koenloman iPhone algemeen 5 26-07-12 00:23
iPad 3 beeld fullscreen via AppleTV 3 op 1080p scherm? kevinos Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 27-03-12 19:14
Zwart beeld bij opvoeren van gegevens van creditcard naphazw iPad algemeen 1 19-02-12 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.