//

foto's op apple tv3

foto's op apple tv3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen Sinds kort heb ik een ATV3 en wil daar graag foto's op bekijken van de laptop maar het lukt niet omze te zien. Wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-14, 14:11
Guppie2 Guppie2 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Question foto's op apple tv3

Allen

Sinds kort heb ik een ATV3 en wil daar graag foto's op bekijken van de laptop maar het lukt niet omze te zien. Wat doe ik verkeerd of hoe kan het anders? Iemand?

De situatie is als volgt:
Ik heb een windows7 laptop met itunes en een externe harde schijf die via USB is gekoppeld aan de laptop. Op deze externe schijf staan de foto's waar het om gaat. (De schijf in de laptop is te klein geworden).

Als ik in het menu van de ATV naar "computer" ga kan ik foto's selecteren uit bibliotheek van de laptop. Echter dit zijn er slechts een paar en wel die op de harde schijf van de laptop zelf staan. Terwijl ik wil de foto's van de externe schijf wil zien.

ik heb vervolgens de bibliotheek van de laptop als standaard opslaglokatie/ biblitotheek veranderd van de interne schijf naar de externe schijf.

de ATV3 staat wel langer te draaien (mogelijk omdat het er veel meer foto's zijn ,maar uiteindelijk krijg ik weer dezelfde foto's van de interne harde schijf te zien.

Hoe kan ik de foto's van de externe schijf wel zien? Iemand?

Moet ik soms de foto's importeren in itunes? Heb de foto mappen geprobeerd te importeren in itunes. Maar vervolgens gebeurt er niets. Als ik op internet kijk zie ik ook niets terug dat het zou kunnen. Klopt dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-14, 19:31
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

Had je deze al gevonden?
__________________
Ik ga nooit vreemd, ik voel me overal thuis .
99% van de pc problemen bevinden zich tussen het toetsenbord en de bureaustoel.
  #3  
Oud 13-02-14, 20:10
Guppie2 Guppie2 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Ja had ik al geprobeerd maar helpt niet. Zou het aan een index kunnen liggen? Of moet ik misschien eerst in de windows mediaplayer alle media opnemen?
  #4  
Oud 13-02-14, 21:16
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

windows mediaplayer heeft er niets mee te zien he, alles werkt samen met iTunes. staat je thuisdeling aan, en je fotomap heb je erop toegevoegd? Wel rekening mee houden, dat je iTunes op je laptop moet openstaan als je eraan wil op je ATV. en je atv is ook geregistreerd met je appleID?
  #5  
Oud 13-02-14, 22:07
Guppie2 Guppie2 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

yep thuisdeling en itunes staan aan. Hoe voeg ik de fotomap toe waar je het over hebt?
  #6  
Oud 13-02-14, 22:24
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

Dat kun je zien in die link dat ik reeds geplaatst heb. Vanaf puntje 4
  #7  
Oud 13-02-14, 23:00
Guppie2 Guppie2 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 4
Standaard

Ik ben er uit. Bedankt voor de tip.

Bij bestand -> thuisdeling -> kies foto's om te delen met apple tv --> foto's delen uit --> pijltje naar beneden en dan maplokatie kiezen. Vervolgens geselecteerde mappen kiezen en mappen aanvinken die je wilt meenemen.
Daarna zijn de foto's zichtbaar op Apple TV.

Dit staat helemaal los van de windows bibliotheek.
Reageren

Labels
apple tv 3, externe harddisk, foto's, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv3 en ondertiteling Kamma Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 11-12-13 22:41
Apple tv3 en Nas kokkie44 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 12-09-13 09:53
apple tv3 jailbreaken marcel0302 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 28-06-13 22:40
Apple tv3 JB iOS 5.0 besiktas97 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 11-11-12 18:16
apple tv3 ronaldbob Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 23 23-03-12 11:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.