//

Remote dock uitschakelen voor apple TV?

Remote dock uitschakelen voor apple TV? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een apple TV en nu heb ik daar vandaag een apple universe dock bij gekocht. Nu merk ik alleen dat die remote ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-02-14, 13:32
EsIphone1989 EsIphone1989 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard Remote dock uitschakelen voor apple TV?

Hoi,
Ik heb een apple TV en nu heb ik daar vandaag een apple universe dock bij gekocht.
Nu merk ik alleen dat die remote ook op mijn Apple TV reageert. Is dit op de ene of andere manier uit te schakelen? Of kwestie van stekker uit apple TV bij niet gebruiken?
Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. MrOzzyOscar iPhone accessoires en onderdelen 0 06-04-13 19:12
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. MrOzzyOscar iPhone algemeen 0 06-04-13 17:05
Automatisch slot uitschakelen in dock Goldmember iPhone accessoires en onderdelen 2 31-08-12 18:56
Slecht Remote ontvangst bij opladen iPod in dock Leolan iPhone accessoires en onderdelen 0 05-07-12 21:02
Dock met Audio out en remote? Sterke-Jerke Koopinformatie Nederland 2 26-10-09 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.