//

Apple tv via HDMI op versterker?

Apple tv via HDMI op versterker? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht in de verschillende berichten maar geen antwoord op mijn vraag gevonden (en mocht ik niet goed gelezen hebben dan bij deze mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-14, 13:09
Bianco Bianco is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard Apple tv via HDMI op versterker?

Ik heb gezocht in de verschillende berichten maar geen antwoord op mijn vraag gevonden (en mocht ik niet goed gelezen hebben dan bij deze mijn excuses).
Ik heb een a/v receiver gekocht (marantz nr1604). Alle apparatuur aangesloten via HDMI en dan via HDMI out doorgelust naar mijn tv.
Nu ben ik van plan een Apple tv te kopen, maar vraag me af of het voldoende is om deze met alléén een HDMI kabel aan te sluiten. Loopt beeld én geluid via de HDMI? Of moet ik toch een optische kabel aansluiten voor het geluid?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-14, 13:39
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

HDMI is beeld én geluid. Ik gebruik mijn Marantz als schakelcentrale; zes apparaten via HDMI naar de Marantz inputs. Eén HDMI-kabel naar de Tv. De optische output van mijn Atv3 gaat naar een aparte buizenversterker voor het serieuzere luisteren.
Alles voorgeprogrammeerd in de Harmony Ultimate afstandsbediening; een kind kan de was doen!
  #3  
Oud 04-05-14, 18:29
pilsboertom pilsboertom is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Locatie: Bierland
Berichten: 8
Standaard

HDMI is alleen nodig. Ben zelf nog opzoek naar de manier hoe ik de optische kabel goed ingesteld krijg op mijn externe speaker..
  #4  
Oud 05-05-14, 10:15
Bianco Bianco is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard

Dank voor jullie antwoord! Het is duidelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad HDMI Adapter of Apple TV 3? mijnipadx iPad algemeen 1 22-01-14 18:46
Apple TV 2 HDMI versie pvanderven Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-03-13 23:52
Geluid in de douche via Apple TV met airplay, maar welke versterker? JWolters Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 22-09-12 14:48
Apple TV 3 Wi-Fi versterker woutervandenberg Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-07-12 13:42
Kan ik mijn apple 3 tv aansluiten op deze versterker? satshow Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 06-04-12 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.