//

Films streamen via Moviebox

Films streamen via Moviebox discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) AL veels te lang op google gezocht... Misschien weet iemand hier het antwoord... Ik heb een Appletv 3, een iphone 5 en ipad 2 (jailbreak) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-14, 13:53
sjakkie83 sjakkie83 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard Films streamen via Moviebox

AL veels te lang op google gezocht... Misschien weet iemand hier het antwoord...

Ik heb een Appletv 3, een iphone 5 en ipad 2 (jailbreak) met daarop de app Moviebox.

We kijken thuis veel series, en dit gaat perfect. (geen ondertiteling, maar die missen we niet)

Gisteren wilde ik voor het eerst een film kijken. Film geselecteerd, kwaliteit op beste gezet en streamen maar. Het viel me op dat de film elke 1 á 2 seconden een klein schokje laat zien. Vervelend dus. Lagere kwaliteit gedaan, zelfde verhaal... Nog eens op mijn iphone geprobeerd, ik dacht misschien ligt het aan de iPad 2 die het niet aankan, maar ook geen uitkomst.

Ik snap er niets meer van... De Apple TV zit met een HDMI kabel direct op de TV (Samsung nogwat LCD... ouder beestje, uit het HD ready tijdperk).

Ik ben haast bang dat het aan de TV ligt. Maar sommige series die ik kijk zijn ook HD kwaliteit, en die doet hij perfect...

Ik hoop dat iemand me kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-14, 20:35
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Het lijkt erop dat je last hebt van het verlies van frames... Dit ligt dan niet aan je tv maar dit komt door een combo van internet snelheid en streaming! Zogenoemde framedrops... Hoe groter het stream/download bestand hoe groter de kans op feamedrops
  #3  
Oud 07-05-14, 22:38
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Streamt de film op hoge kwaliteit op de iPhone wel probleemloos?
  #4  
Oud 08-05-14, 11:20
sjakkie83 sjakkie83 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Heb ik gisteren geprobeerd, en inderdaad, dat doet hij ook niet vlekkenloos...

Op de iphone geeft hij ook steeds dat schokje. Vreemde is dat een serie in hoogste kwaliteit rond de 600-700MB doet het perfect, en een film in lagere kwaliteit rond de 400MB schokt. Het lijkt met de lengte van het af te spelen filmpje te maken te hebben ofzo...

Dus het schokt ook op de iphone.

Ik ga vanavond testen wat er gebeurd als ik de film download naar mijn iphone ipv stream. Dan zou het netwerk in proncipe buiten spel moeten zijn.
  #5  
Oud 09-05-14, 12:47
knibber knibber is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, zowel met het gedownloade als gestreamde films. Dit niet alleen op tv maar ook op projector met een hdmi kabeltje. Ik had er vroeger (denk ik) minder tot geen last van dus ik begin te vrezen dat het aan moviebox ligt die het aantal frames/seconde van de films heeft verlaagd.

mvg
Jan
  #6  
Oud 09-05-14, 13:41
sjakkie83 sjakkie83 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik ben er ook bang voor Jan.

Gister een film volledig gedownload en hetzelfde probleem.

Ik heb op de iPad ook XBMC gezet, maar heb me er nog niet toe gezet om me daar eens in te verdiepen hoe dat allemaal moet met die sources toevoegen enzo... Misschien toch maar eens een betaalde dienst gaan nemen...
  #7  
Oud 10-05-14, 12:07
knibber knibber is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

met XBMC heb ik ook nog geen ervaring, maar het lijkt me idd de moeite dat eens te bekijken als streamingdienst
  #8  
Oud 10-05-14, 23:23
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Hey,

Ik was ook een fervent moviebox gebruiker,maar ik had ook steeds meer en meer last van die haperingen(ik denk dat moviebox zichzelf voorbij aan het lopen is)
Dus ik ben ook overgestapt naar xbmc en het werkt top,ik gebruik het alleen wel maar voor icemovie
Ik vond het wel een heel gedoe om in te stellen,maar eens dat gebeurt is werkt het goed
Een aanrader dus,moviebox is aan mij een klant verloren

Grtz,Flip
  #9  
Oud 11-05-14, 13:41
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
moviebox is aan mij een klant verloren
Klanten betalen normaal..
  #10  
Oud 11-05-14, 18:13
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Wie zegt dat ik geen donatie gedaan heb��ik zit er niet mee om te helpen servers of zo... In the air te houden
Ik heb problemen met vaste abonnementen(of terug komende betalingen)
  #11  
Oud 11-05-14, 19:49
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Er wordt meer bedoeld dat je ook 'echt' betaald.
Dus niet een bedragje overmaken aan een paar mannen die illegaal series en films verspreiden.

Anyway; hier streamt alles lekker vlot in Moviebox. Met of zonder AirPlay.
  #12  
Oud 11-05-14, 22:11
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Jup.. stream ook gewoon moeiteloos naar mn appleTV3 en MacBook Pro 15" Retina vanuit mijn iPad2
  #13  
Oud 13-05-14, 16:55
knibber knibber is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Ook als je echt vloeiende beelden hebt? Het valt niet extreem op maar het aantal frames ligt toch gevoelig lager dan de meestal gebruikte 50/s vind ik..
XMBC gaat wel vlot, maar niet de souplesse van moviebox vind ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van films/sport op iphone 4s Broes iPhone algemeen 2 22-03-13 21:59
films via goodplayer streamen via appletv 3 Salsagirl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 14-01-13 23:43
Films streamen vanaf iPhone naar apple tv? KimbadeJong Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 05-01-13 20:21
Films streamen van Apple TV naar iPad? Michaelangelo Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 20-10-12 11:42
Films streamen naar iphone Macfreak038 iPhone algemeen 0 01-08-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.