//

Ondertiteling appletv op icefilms toevoegen

Ondertiteling appletv op icefilms toevoegen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Eindelijk is het me gelukt om mijn appletv te jailbreaken en er icefilms op te zetten! Drie avonden aan één stuk gegoogled en geprobeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-14, 20:13
Hoofdluis Hoofdluis is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 14
Standaard Ondertiteling appletv op icefilms toevoegen

Hallo

Eindelijk is het me gelukt om mijn appletv te jailbreaken en er icefilms op te zetten! Drie avonden aan één stuk gegoogled en geprobeerd heeft zijn vruchten afgeworpen, mede dankzij de hulp op dit forum.

Laatste stukje lukt me echter niet, de ondertiteling...
Hoe krijg ik Nederlandstalige ondertiteling bij mijn films? Ik heb heel wat YouTube-filmpjes geprobeerd maar het lukt niet... Enige wat ik vind is een add-on met subtitels waarin bierdopje en heel wat anderen staan, maar bij bierdopje geeft hij aan dat ie broken is...

Wie kan mij een goede link geven naar een goede tutorial waarmee ik de subtitels in kan stellen, het lukt mij echt niet :-(

Volgens mij moet ik ook op de pc ondertitel add-ons kunnen downloaden en naar de appletv zetten maar ik weet niet waar ik die add-ons vind..

Aub wie kan helpen?

Groet Ger
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-14, 22:57
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Opensubtitels en podnapsi toevoegen..... Bierdopje is kapot gemaakt door brein en aanverwante irritante organisaties! Werken hetzelfde
  #3  
Oud 24-05-14, 10:09
Hoofdluis Hoofdluis is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 14
Standaard

Hoi

Hartstikke bedankt voor je reactie! Ik ben eruit gekomen.. Top!

Weet alleen niet welke ondertiteling ik moet hebben bij de film, ik neem telkens de verkeerde, ze lopen niet synchroon, is daar een manier voor om het zo makkelijk mogelijk op te lossen?

Groet Ger

Laatst gewijzigd door Hoofdluis; 24-05-14 om 13:42.
  #4  
Oud 24-05-14, 19:33
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Onderin de balk heb je een aantal iconen staat waaronder een speaker icoon l, als jendeze selecteerd kan je de ondertiteling snelheid aanpassen!
  #5  
Oud 24-07-14, 09:58
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Ik zie bij beide geen nederlandstalige ondertitels bij staan;Wat nu?

mvg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 Bekijk bericht
Opensubtitels en podnapsi toevoegen..... Bierdopje is kapot gemaakt door brein en aanverwante irritante organisaties! Werken hetzelfde
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertiteling toevoegen XMBC arjanvwgolf Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 24-10-12 12:44
AppleTV 2 IceFilms Account Haagse Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 27-07-12 13:03
Icefilms 1.1.0 Released misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 86 25-06-12 12:55
Icefilms informatie misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 24 25-01-12 13:58
ondertiteling icefilms mikeh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.