iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Appletv reboot na een paar minuten (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/154933-appletv-reboot-na-paar-minuten.html)

Hoofdluis 27-05-14 14:33

Appletv reboot na een paar minuten
 
Hallo forumleden

Bijna alle keren als ik op de appletv een film wil kijken, springt hij na een minuutje uit, de appletv reboot zichzelf dan. Iemand een idee waaraan dat kan liggen? (Een lichtere skin heb ik al geprobeerd Quarts)

Groet Ger

dvischjager 28-05-14 00:06

Zit hij wel goed in het stopcontact? Het kan zijn dat het stekkertje er niet goed in zit. Dan vindt hij het af en toe leuk om eruit te gaan.

Ik heb een beetje op internet gekeken voor je, en daar vond ik veel berichten met dat je hem terug moet brengen naar de winkel waar hij gekocht is. Omdat dit een bekend probleem is bij Apple, zullen ze hem inruilen tegen een nieuwe.

Guest-20180925190238 28-05-14 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager (Bericht 961130)
Omdat dit een bekend probleem is bij Apple, zullen ze hem inruilen tegen een nieuwe.

Ja, als het een Apple TV 3 is. De TS gebruikt een Apple TV 2 met jailbreak.

Hoofdluis 28-05-14 08:55

Jongens bedankt voor de reacties in dit topic, ik ga alles eraf gooien en overnieuw erop zetten, hoop dat dat helpt :(

Groet Ger

Guest-20180925190238 28-05-14 09:22

Doe dat maar. Ik vermoed dat het om een Lowtide (Springboard) crash gaat veroorzaakt door XBMC.

Hoofdluis 28-05-14 09:35

En dat is?

Edit: ben nieuwsgierig lol

Guest-20180925190238 28-05-14 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdluis (Bericht 961150)
En dat is?

Om het simpel te houden: alle icoontjes die op het scherm verschijnen. Of in Windowstaal: de Windows Verkenner.

Hoofdluis 28-05-14 09:43

Okeeeee...... Ik ga iig alles opnieuw erop zetten!

Dankje voor je reacties

Denko 02-06-14 12:18

als het appletv 2 is dan heb ik dar probleem ook, alleen als ik in xbmc zit ( laaste versie ) en bijv. een sub wilt downloaden onder een film . dan crasht die.en reboot hij zich..

heb ook alle cache files al verwijderd.

Hoofdluis 02-06-14 12:39

Heeft iemand misschien ervaring met air parrot?
Mijn appletv blijft ook haperen met icefilms, net zoals Denko aangeeft, meestal bij het downloaden van ondertiteling, soms zo..
Nu ben ik aant denken om xbmc op mijn pc te zetten en dan het beeld met air parrot naar de appletv te streamen, weet echter niet hoe de beeld/geluid kwaliteit dan is...

Iemand ervaring ermee?

Denko 02-06-14 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdluis (Bericht 961694)
Heeft iemand misschien ervaring met air parrot?
Mijn appletv blijft ook haperen met icefilms, net zoals Denko aangeeft, meestal bij het downloaden van ondertiteling, soms zo..
Nu ben ik aant denken om xbmc op mijn pc te zetten en dan het beeld met air parrot naar de appletv te streamen, weet echter niet hoe de beeld/geluid kwaliteit dan is...

Iemand ervaring ermee?

het haperen in icefilms , heb je via Wi-Fi of bekabeld atv ? bekabeld is beste natuurlijk maar bij mij via Wi-Fi hapert hij niet alleen crasht hij tijdens subs downloaden. en ja dat streamen ben ik nooit zon voorstander van geweest, het moet gewoon goed draaien op je ATV.

Hoofdluis 02-06-14 18:43

Ik heb hem bekabeld aangesloten Denko.
Ik ben zelf ook geen voorstander van hetgeen ik wil maar wil toch graag icefilms kijken

Groet Ger

guppiegup 06-06-14 23:08

Bij mij hetzelfde probleem. Bij het downloaden van ondertitels springt Apple tv op zwart en start opnieuw op. Ik heb alles eraf gehaald en opnieuw erop gezet. Gotham 13.1 versie staat erop. Heeft niks geholpen? Weet iemand hier iets over?

Hoofdluis 07-06-14 06:15

Guppiegup, mij lukt het tot nog toe niet om 1channel te installeren, is dat jou gelukt? Omdat hij bij mij alleen vastloopt als ik icefilms kijk zou ik graag weten hoe het bij 1channel is...
Heb het op t moment helemaal opgegeven maar zou 1channel het wel goed doen dan wil ik nog een poging wagen..

guppiegup 07-06-14 07:01

Hoofdluis
1channel werkt niet en ook mash up niet. Helaas. Ik heb ook de moed opgegeven.

Hoofdluis 07-06-14 08:49

Zelfde probleem dus..
Moet zeggen dat ik nieuw ben met het xbmc gebeuren, misschien dat we ergens anders 1channel vandaan kunnen halen die wel werkt? Doe het nu met fusion..

Wie kan ons verder helpen? Bij wie doet 1channel/mashup het wel?

Jullie zouden ons heel blij maken als er een oplossing is..

Thakoer 25-06-14 13:59

1. XBMC crash inderdaad bij het zoeken/downloaden van de Subs (is al bekend bij XBMC) Voor de mensen die subs nodig hebben (downgrade weer naar Frodo) er komt een fix maar wanneer ??

2. Wat ik gedaan heb is. XBMC verwijderd met de Nitotv installer (aparte applicatie op je windows) vervolgens handmatig dmv WNSCP userdata verwijderdern. Hierin zitten nog oude sporen van je addons. Hoeft niet maar is wel handig als je echt een clean install wilt hebben.

3. Met putty inloggen op je appletv2 en vervolgens handmatig (standaard regelteksten zie) XBMC installeren en dan je nodige addons installeren.

Hoofdluis 25-06-14 14:27

Ik heb het gewoon helemaal opgegeven, heb mijn tv verbonden met de pc en draai xbmc nu op de pc, films kijk ik met popcorntime, werkt een stuk fijner...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.