//

Synchrone weergave imac naar apple tv: zwart beeld, wel geluid.

Synchrone weergave imac naar apple tv: zwart beeld, wel geluid. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, sinds kort als ik met mijn imac (medio 2011 21,5" osx 10.9.3) synchrone weergave wil verbinden op mijn apple tv (3rd gen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-14, 19:43
wesleydegraaf wesleydegraaf is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 64
Standaard Synchrone weergave imac naar apple tv: zwart beeld, wel geluid.

Beste mensen,

sinds kort als ik met mijn imac (medio 2011 21,5" osx 10.9.3) synchrone weergave wil verbinden op mijn apple tv (3rd gen en nieuwste software) heb ik dus zwart beeld maar wel geluid.
Even de situatie schetsen:
Ik krijg internet van kpn glasvezel met een experiabox als modem/router (Wi-Fi daarvan staat uit). Nu heb ik boven in me badkamer een bedrade airport express die de Wi-Fi in me huis verzorgd. M'n imac is bedraad vanuit mijn experiabox en de apple tv ook. Ik heb gewoon mijn airplay logo'tje bovenin de balk staan en kan probleemloos verbinden met de apple tv, alleen op een of andere manier gewoon geen beeld.
Synchrone weergave via mn iphone of pad gaat wel prima en alles loopt soepel. Mavericks heb ik opnieuw geïnstalleerd (geen clean install).
Ik vrees dat er niks anders op zit dan een clean install?

Hoop dat jullie een oplossing weten

Mvg Wesley de Graaf

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2014 om 21:28 ----------

Opgelost! Had in het verleden ezcast geinstaleerd en dat vloekte met mirroring.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 Kuipertje iPad algemeen 6 13-10-12 09:52
Synchrone weergave iPod touch 4G iTompie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 06-12-11 15:24
iPhone: Geen beeld wel geluid Macfreak038 Jailbreak 0 05-06-09 17:08
Wel geluid geen beeld. Jaspernl iPhone algemeen 2 09-05-09 17:22
beeld blijft zwart kan wel gebeld worden basset iPhone algemeen 2 13-01-09 14:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.