//

Vervormd geluid bij apple tv 3 na een uur

Vervormd geluid bij apple tv 3 na een uur discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, Ik heb een probleem met mijn Apple TV. Ik heb een Apple TV 3 met de laatste firmware (18-08-2014). Deze is alleen aangesloten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-14, 21:52
RoyM RoyM is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 1
Unhappy Vervormd geluid bij apple tv 3 na een uur

Beste Lezers,

Ik heb een probleem met mijn Apple TV.
Ik heb een Apple TV 3 met de laatste firmware (18-08-2014).
Deze is alleen aangesloten met HDMI op mijn TV.

Het probleem is als volgt:
Na ongeveer een uur dat de Apple TV aanstaat, vervormd het geluid voor ongeveer 2 minuten en daarna is het weg. Dit blijft zich elk uur herhalen, ongeacht welke app ik gebruik op de Apple TV of Airplay.
Wat ook werkt is de geluidsinstellingen wijzigen en dan gaat het vervormd geluid meteen weg, maar na een uur komt het weer terug. Ik heb alle mogelijke geluidsinstellingen al geprobeerd, blijft terugkomen.
En andere oplossing om het geluid snel weg te krijgen is de HDMI stekker losmaken en meteen weer terugsteken. Ook dan komt na een uur het vervormd geluid weer terug.

Ik heb al van alles geprobeerd:
- Andere HDMI-kabel
- Andere TV
- Andere HDMI aansluiting op TV
- Apple TV terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd
- Via Wi-Fi en via UTP aangesloten

Is iemand bekend met dit fenomeen en heeft er ook iemand een oplossing???

Help!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple tv 3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervormd/ slecht/ storend geluid Apple TV Appelsmetperen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 28-10-12 14:14
weet iemand of er een app is die je stem vervormd tijden het bellen mschmidtwegenbouw iPhone Apps 3 06-01-12 18:29
Geluid video-opnames van live concerten vervormd tonmartens Muziek, foto & video 3 13-06-10 15:31
vervormd geluid alleen bij telefoonfunctie Hein iPhone algemeen 5 21-06-08 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.