ATV 3 mislukt discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ATV 3 geeft aan dat er een update is , maar downloaden en installeren lukt niet. Inmiddels al 2 keer geprobeerd . Heeft iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ATV 3 mislukt
Mijn ATV 3 geeft aan dat er een update is , maar downloaden en installeren lukt niet. Inmiddels al 2 keer geprobeerd .
Heeft iemand dezelfde ervaring ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had ik ook. Heb de ATV even zonder stroom gezet en daarna via het menu van de ATV de update binnengehaald.
|
|
|||
|
|||
Update atv 3
Had hetzelfde probleem ,ATV 3 aan LAN kabel gehangen. Update lukte toen wel.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is het gelukt via " zet terug " .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV via externe hd | Alfaten | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 22-03-13 11:36 |
Radio 2 op je atv | hjsmets | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 30-12-11 11:47 |
Verbindingsprobleem atv | pedro1111 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 27-12-11 11:21 |
Atv 2 jailbreaken | iQuincy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 22-11-11 17:22 |
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt | djkuill | iTunes | 1 | 16-10-10 01:12 |
|
|