//

Geen geluid meer bij streamen na update ATV 7.0

Geen geluid meer bij streamen na update ATV 7.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een ATV 3. Deze heb ik vorige week geupdate naar 7.0. Helaas merk ik nu bij het afspelen van een film via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-14, 23:59
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard Geen geluid meer bij streamen na update ATV 7.0

Beste,

Ik heb een ATV 3. Deze heb ik vorige week geupdate naar 7.0. Helaas merk ik nu bij het afspelen van een film via mijn computer (thuisdeling) dat ik geen geluid hoor op de TV. Ik heb verschillende films geprobeerd maar helas hoor ik bij geen enkele film geluid.

Kan iemand mij helpen???

Sha
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-14, 02:58
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

- Stroom eraf en half minuutje wachten; weer aansluiten
- Kijken of Dolby aan of uit staat in instellingen

Meer kan ik niet bedenken, maar ik ben dan ook geen deskundoloog...
  #3  
Oud 24-09-14, 21:57
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
- Stroom eraf en half minuutje wachten; weer aansluiten
- Kijken of Dolby aan of uit staat in instellingen

Meer kan ik niet bedenken, maar ik ben dan ook geen deskundoloog...
Dit werkt helaas ook niet. Wel ben ik erachter gekomen dat sommige films wel geluid doorgeven en sommige niet terwijl dit voor de update met dezelfde films geen probleem was.
  #4  
Oud 25-09-14, 12:13
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Soms wel/soms niet betekent bijna altijd problemen decoderen van het geluidskanaal. Kijk eens goed naar de Dolby-instellingen, soms kan de Tv/versterker het signaal gewoon niet aan.
  #5  
Oud 25-09-14, 14:27
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Soms wel/soms niet betekent bijna altijd problemen decoderen van het geluidskanaal. Kijk eens goed naar de Dolby-instellingen, soms kan de Tv/versterker het signaal gewoon niet aan.
Beste,

Moet ik dan naar de instellingen van mijn televisie kijken of ergens anders. Het blijft wel een vreemd probleem omdat voor de update van mijn ATV alles gewoon perfect werkte met dezelfde films.
  #6  
Oud 25-09-14, 16:09
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Op Atv (als laatste station voor de weergaveapparatuur) onder 'Instellingen' > 'Dolby Digital' op Uit zetten en 'Audio-uitvoer' op 16 bits.
Eerst niet, nu wel? Geen idee, wellicht heeft versie 7.0 meer opties aan boord, of is er bij de update een instelling veranderd.
  #7  
Oud 25-09-14, 16:49
sha100 sha100 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Op Atv (als laatste station voor de weergaveapparatuur) onder 'Instellingen' > 'Dolby Digital' op Uit zetten en 'Audio-uitvoer' op 16 bits.
Eerst niet, nu wel? Geen idee, wellicht heeft versie 7.0 meer opties aan boord, of is er bij de update een instelling veranderd.
Ok ga ik vanavond proberen want ze staan nu op automatisch. Ik laat wel weten of het probleem dan verholpen wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid ATV bij het afspelen Itunes film christar Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 11-08-14 14:03
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 bennybreda iPhone algemeen 6 27-07-12 13:23
Geen geluid bij streamen naar AVT2 Scoobyone Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 26-07-12 14:02
Muziek: Haperend geluid bij iPhone4 streamen martienoerlemans Muziek, foto & video 1 12-12-10 15:24
geen geluid meer bij spellen etc nox666 iPhone algemeen 3 06-08-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.