Restart Problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik waag het toch. Een tijdje geleden herstart mijn appletv2 als ik alleen de XBMC klik. Dit had ik echter nooit. Na 3 pogingen doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Restart Problemen
Ik waag het toch. Een tijdje geleden herstart mijn appletv2 als ik alleen de XBMC klik. Dit had ik echter nooit. Na 3 pogingen doet ie het. Zijn er mensen met hetzelfde en of er een oplossing. Ik heb googled maar wordt er niet wijzer van.
info 5.3. Frodo 12.3 stable. Cache is leeg ik regelmatig !! Dus niet met het kijken van HD films want dat speelt weer moeiteloos af.!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb dit de laatste dagen vooral dan met het laden van subtitles in icefilms, maar heb hier nog geen oplossing voor. Misschien eens opnieuw alles installeren.
|
|
|||
|
|||
Dit is heel iets anders dan wat jij hebt. Downloaden van ondertiteling met gotham werkt nauwelijks en crasht regelmatig.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
.. Want Xbmc org raad dat af ....en geven advies op Frodo te blijven. Maar goed. Ik heb een paar repo eraf gehaald en nu crash ie niet meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 'restart' om de 10-15minuten | TomvanGeest | iPhone algemeen | 10 | 27-05-14 11:21 |
iPhone 3GS vaag beeld en restart problemen | deiphone3gs | iPhone algemeen | 12 | 24-07-13 08:37 |
iPhone: Infinite restart/respring na jailbreak | dennisje182 | Jailbreak | 0 | 29-05-12 00:23 |
springboard restart | boelli | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 14:45 |
Springboard restart niet!! | trionzusa | iPhone algemeen | 3 | 09-02-10 21:05 |
|
|