//

Moviebox voor Mac OS?

Moviebox voor Mac OS? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik maak al een tijdje gebruik van Moviebox op de iPad i.c.m. mijn Apple TV. Echter, mijn wifi signaal is kennelijk niet sterk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-15, 23:54
DaanMartens DaanMartens is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard Moviebox voor Mac OS?

Hallo allemaal,

Ik maak al een tijdje gebruik van Moviebox op de iPad i.c.m. mijn Apple TV. Echter, mijn Wi-Fi signaal is kennelijk niet sterk genoeg om de beelden op High af te spelen, want dan schokt hij en loopt vaak vast. Ik kijk dus alles op medium, maar tussen medium en high zit best veel verschil en dat vind ik zonde.

Dus ik dacht, ik download Moviebox op m'n MacBook en stream het via m'n MacBook naar de ATV, want deze zijn allebei bekabeld.

Ik kan echter nergens een manier vinden om Moviebox op mijn Mac OS te installeren. Bestaat dit uberhaupt wel?

Kan iemand me hiermee helpen, of heeft iemand tips om mijn video's toch op high af te spelen via de iPad?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-15, 20:23
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dat is gewoon Popcorn-Time. Dat is van dezelfde makers dacht ik. Google dat maar eens, en je zult het vinden .
__________________
Daniel
  #3  
Oud 18-01-15, 11:38
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Oh PopcornTime, rommel dus. Je haalt allerlei rare dingen binnen. Kan je beter Kodi (XBMC) gebruiken.

Denk als het je het niet kunt vinden dat ze geen Mac versie hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moviebox ondertiteling dannyvdb1997 Jailbreak apps en thema's 44 26-11-17 22:53
Moviebox wordt geblockt door ISP? VPN werkt niet? Wishhhh Jailbreak apps en thema's 9 15-08-14 21:10
Alle iDevices: Moviebox ondertiteling Tigerx95 Jailbreak 8 29-07-14 10:26
Films streamen via Moviebox sjakkie83 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 12 13-05-14 16:55
moviebox Flipke1405 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 16-02-14 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.