iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/162059-apple-id-werd-vervangen-maar-cloud-com-blijft.html)

Scotman 27-01-15 17:14

Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft
 
Halo,
Mijn kleinkinderen hebben zitten prutsen aan mn pc en nu heb ik grote problemen. Eerst en vooral het wachtwoord van mn Apple ID werkte niet meer.
Ik dacht, gewoon vernieuwen en de kous is af. Niks is minder waar.
Ik maak dus een Apple ID aan: naam.voornaam@telenet.be. Dan een nieuw wachtwoord gemaakt en ik dacht OK. Neen, telkens ik een app wil upgraden vraagt hij naar het Appl wachtwoord, maar hij vermeldt naamvoornaam@icloud.com. Bij settings zie ik onder Icloud ook het adres: naamvoornaam@icloud.com. Druk ik Icloud dan komt de vraag: Log in bij ICloud Voer het Apple-ID wachtwoord in voor naamvoornaam@icloud.com. Als ik daar mn pas verkregen nieuw wachtwoord invoer zegt hij dat het fout is.
Ik ben teneinde raad ! Kan iemand mij helpen. Omdat die Icloud-id te vervangen .
Dank

Guest-20180925190238 27-01-15 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scotman (Bericht 990667)
Ik maak dus een Apple ID aan: naam.voornaam@telenet.be. Dan een nieuw wachtwoord gemaakt en ik dacht OK. Neen, telkens ik een app wil upgraden vraagt hij naar het Appl wachtwoord, maar hij vermeldt naamvoornaam@icloud.com.

Bij een update van een app moet je verplicht het App Store Apple ID gebruiken waar de app oorspronkelijk mee gekocht werd. Dat staat volledig los van iCloud.

Scotman 27-01-15 17:23

Ik probeerde tweemaal het paswoord opnieuw in te stellen, maar telkens kwam ik weer bij het id naam.voornaam@telenet.be uit. Hoe moet het nu verder...??

Guest-20180925190238 27-01-15 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scotman (Bericht 990670)
Hoe moet het nu verder...??

Nogmaals, om die apps te updaten moet je het oorspronkelijke App Store Apple ID gebruiken. Dat is dan waarschijnlijk naamvoornaam@icloud.com Als je het paswoord van dat Apple ID niet meer weet kan je dat resetten:

https://iforgot.apple.com/password/v...language=GB-EN

Scotman 27-01-15 19:34

Ik kan dat maar ook email @icloud werkt niet meer zonder paswoord. Dus ze sturen je een mail om het paswoord in te stellen en je ontvangt die mail niet.
Zit de kans erin dat ik de Ipad 100% zal moeten resetten ?

XIII 27-01-15 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scotman (Bericht 990696)
Zit de kans erin dat ik de Ipad 100% zal moeten resetten ?

Zelfs dan blijven aankopen aan je oude Apple ID verbonden.

Als je daar vanaf wil moet je de iPad helemaal opnieuw installeren en al je Apps opnieuw kopen...

Misschien toch maar eerst dat wachtwoord proberen te achterhalen?

Scotman 28-01-15 10:22

Nu wil ik hem helemaal resetten maar hij vraagt naar het iclouspaswoord en dat is het juist wat we kwijt zijn. Nu is het wel helmaal hopeloos ?

Guest-20180925190238 28-01-15 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scotman (Bericht 990763)
Nu is het wel helmaal hopeloos ?

Bel met Apple support en leg het geval uit. Apple Support kan je helpen met het resetten van het Apple ID paswoord.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.