Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft
Halo,
Mijn kleinkinderen hebben zitten prutsen aan mn pc en nu heb ik grote problemen. Eerst en vooral het wachtwoord van mn Apple ID werkte niet meer. Ik dacht, gewoon vernieuwen en de kous is af. Niks is minder waar. Ik maak dus een Apple ID aan: naam.voornaam@telenet.be. Dan een nieuw wachtwoord gemaakt en ik dacht OK. Neen, telkens ik een app wil upgraden vraagt hij naar het Appl wachtwoord, maar hij vermeldt naamvoornaam@icloud.com. Bij settings zie ik onder Icloud ook het adres: naamvoornaam@icloud.com. Druk ik Icloud dan komt de vraag: Log in bij ICloud Voer het Apple-ID wachtwoord in voor naamvoornaam@icloud.com. Als ik daar mn pas verkregen nieuw wachtwoord invoer zegt hij dat het fout is. Ik ben teneinde raad ! Kan iemand mij helpen. Omdat die Icloud-id te vervangen . Dank |
Citaat:
|
Ik probeerde tweemaal het paswoord opnieuw in te stellen, maar telkens kwam ik weer bij het id naam.voornaam@telenet.be uit. Hoe moet het nu verder...??
|
Citaat:
https://iforgot.apple.com/password/v...language=GB-EN |
Ik kan dat maar ook email @icloud werkt niet meer zonder paswoord. Dus ze sturen je een mail om het paswoord in te stellen en je ontvangt die mail niet.
Zit de kans erin dat ik de Ipad 100% zal moeten resetten ? |
Citaat:
Als je daar vanaf wil moet je de iPad helemaal opnieuw installeren en al je Apps opnieuw kopen... Misschien toch maar eerst dat wachtwoord proberen te achterhalen? |
Nu wil ik hem helemaal resetten maar hij vraagt naar het iclouspaswoord en dat is het juist wat we kwijt zijn. Nu is het wel helmaal hopeloos ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50. |