//

Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft

Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo, Mijn kleinkinderen hebben zitten prutsen aan mn pc en nu heb ik grote problemen. Eerst en vooral het wachtwoord van mn Apple ID werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-15, 18:14
Scotman Scotman is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 23
Standaard Apple ID werd vervangen maar @cloud.com blijft

Halo,
Mijn kleinkinderen hebben zitten prutsen aan mn pc en nu heb ik grote problemen. Eerst en vooral het wachtwoord van mn Apple ID werkte niet meer.
Ik dacht, gewoon vernieuwen en de kous is af. Niks is minder waar.
Ik maak dus een Apple ID aan: naam.voornaam@telenet.be. Dan een nieuw wachtwoord gemaakt en ik dacht OK. Neen, telkens ik een app wil upgraden vraagt hij naar het Appl wachtwoord, maar hij vermeldt naamvoornaam@icloud.com. Bij settings zie ik onder Icloud ook het adres: naamvoornaam@icloud.com. Druk ik Icloud dan komt de vraag: Log in bij ICloud Voer het Apple-ID wachtwoord in voor naamvoornaam@icloud.com. Als ik daar mn pas verkregen nieuw wachtwoord invoer zegt hij dat het fout is.
Ik ben teneinde raad ! Kan iemand mij helpen. Omdat die Icloud-id te vervangen .
Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-15, 18:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotman Bekijk bericht
Ik maak dus een Apple ID aan: naam.voornaam@telenet.be. Dan een nieuw wachtwoord gemaakt en ik dacht OK. Neen, telkens ik een app wil upgraden vraagt hij naar het Appl wachtwoord, maar hij vermeldt naamvoornaam@icloud.com.
Bij een update van een app moet je verplicht het App Store Apple ID gebruiken waar de app oorspronkelijk mee gekocht werd. Dat staat volledig los van iCloud.
  #3  
Oud 27-01-15, 18:23
Scotman Scotman is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 23
Standaard

Ik probeerde tweemaal het paswoord opnieuw in te stellen, maar telkens kwam ik weer bij het id naam.voornaam@telenet.be uit. Hoe moet het nu verder...??
  #4  
Oud 27-01-15, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotman Bekijk bericht
Hoe moet het nu verder...??
Nogmaals, om die apps te updaten moet je het oorspronkelijke App Store Apple ID gebruiken. Dat is dan waarschijnlijk naamvoornaam@icloud.com Als je het paswoord van dat Apple ID niet meer weet kan je dat resetten:

https://iforgot.apple.com/password/v...language=GB-EN
  #5  
Oud 27-01-15, 20:34
Scotman Scotman is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 23
Standaard

Ik kan dat maar ook email @icloud werkt niet meer zonder paswoord. Dus ze sturen je een mail om het paswoord in te stellen en je ontvangt die mail niet.
Zit de kans erin dat ik de Ipad 100% zal moeten resetten ?
  #6  
Oud 27-01-15, 22:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotman Bekijk bericht
Zit de kans erin dat ik de Ipad 100% zal moeten resetten ?
Zelfs dan blijven aankopen aan je oude Apple ID verbonden.

Als je daar vanaf wil moet je de iPad helemaal opnieuw installeren en al je Apps opnieuw kopen...

Misschien toch maar eerst dat wachtwoord proberen te achterhalen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 28-01-15, 11:22
Scotman Scotman is offline
 
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 23
Standaard

Nu wil ik hem helemaal resetten maar hij vraagt naar het iclouspaswoord en dat is het juist wat we kwijt zijn. Nu is het wel helmaal hopeloos ?
  #8  
Oud 28-01-15, 11:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotman Bekijk bericht
Nu is het wel helmaal hopeloos ?
Bel met Apple support en leg het geval uit. Apple Support kan je helpen met het resetten van het Apple ID paswoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu vervangen, telefoon blijft ''zoeken'' rjf88 iPhone algemeen 32 02-11-13 21:27
iPhone 4s gekocht, maar is niet helemaal zoals beloofd werd Wishaal iPhone algemeen 8 25-02-13 15:18
Ipad3 gecrashed na vervangen glasplaat (blijft hangen op apple logo) susie80 iPad algemeen 14 28-11-12 12:48
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.