//

airparrot en nu demping geluid

airparrot en nu demping geluid discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Top om AppleTV 3 te hebben voor afspelen content van mijn ipad en iphone. Nog mooier om ook avi's en mkv's te kunnen mirrorren vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-15, 16:59
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard airparrot en nu demping geluid

Top om AppleTV 3 te hebben voor afspelen content van mijn ipad en iphone. Nog mooier om ook avi's en mkv's te kunnen mirrorren vanaf mijn Windows pc, dus Airparrot legaal aangeschaft. Het beeld wordt prima gemirrord maar geluid ho maar: al mijn geluid op de pc wordt gedempt (niet de systeemgeluiden)en hoewel ik alle instellingen nagekeken heb...niets. Hoe krijg ik die demping uit en beter nog; hoe krijg ik werkend geluid op tv EN pc?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 01:53
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit brammm iPhone algemeen 2 23-11-11 22:51
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.