iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   YouTube via Apple TV (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/162183-youtube-via-apple-tv.html)

Joopcn 01-02-15 21:43

YouTube via Apple TV
 
Vanwege een melding in YouTube dat er geen materiaal beschikbaar was voor mijn account via Apple TV, maar wél via mijn computer, dacht ik er goed aan te doen de software van de Apple TV te vernieuwen via iTunes. De A.TV doet het voor alle accounts voortreffelijk, behalve voor YouTube. Mijn account wordt niet geaccepteerd door A.TV of YouTube, echter wél via mijn computer. Desondanks heb ik toch mijn account veranderd, helaas accepteert YouTube via A.TV ook de nieuwe account niet, terwijl via mijn PC er geen enkel probleem is. Ik krijg een melding dat deze account niet voor deze A.TV te gebruiken is en dat ik een andere account moet kiezen, echter met hetzelfde resultaat. Wat nu? Via YouTube help kom ik niet verder, want het probleem wordt niet genoemd. Weet iemand raad? Reset heeft ook niet geholpen.

Beech43 01-02-15 23:21

Maak je gebruik bij je Google/Youtube-account van dubbele authenticatie ?
Zo ja, dan geeft dit misschien ook duidelijkheid.

Joopcn 02-02-15 10:34

Nee, daar maak ik geen gebruik van. Via mijn PC en ook via mijn iPad kan ik gewoon inloggen bij YouTube, daarom denk ik dat er toch iets niet goed gaat in de Apple TV. Misschien toch maar weer via iTunes de software vervangen?

Joopcn 03-02-15 18:26

Mijn zoon heeft zijn account gebruikt en dat werkte direkt. Ikzelf heb een hagelnieuwe account aangemaakt, en raad eens? werkte ook niet. Het is vrijwel onmogelijk om met Google te communiceren, er zijn alleen "veelgestelde vragen" met antwoorden, echter mijn vraag zit er natuurlijk niet bij!

Justinke 03-02-15 18:50

Persoonlijk denk ik dat het aan de snelheid van je verbinding ligt.
Ik heb het probleem ook lange tijd gehad dat ik de melding kreeg dat bepaalde filmpjes niet beschikbaar waren, ook met een youtube-account geïnstalleerd op mijn ATV.
Via LAN verbonden ipv draadloos, en het probleem was opgelost.

Joopcn 04-02-15 13:53

De verbindingssnelheid is hier niet aan de orde (zie mijn eerdere commentaren). Punt is dat ik met mijn account niet (meer) bij YouTube kan inloggen, een typisch Google probleem. Ik kan dus wél naar films kijken op YouTube maar niet inloggen. Overigens kan ik wél bij YouTube met mijn account inloggen met mijn iPad of Windows computer, maar dus niet met Apple TV. Andere accounts (die van mijn zoon o.a.) werken zonder probleem wél via Apple TV. Er is dus iets aan de hand met mijn account, denk ik. Maar wat? Google help biedt géén oplossing en zij zijn ook niet benaderbaar via e-mail o.i.d. Dus als iemand mij kan helpen aan een e-mail adres van Google ben ik al heel dankbaar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.