//

YouTube via Apple TV

YouTube via Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanwege een melding in YouTube dat er geen materiaal beschikbaar was voor mijn account via Apple TV, maar wél via mijn computer, dacht ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-15, 21:43
Joopcn Joopcn is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Angry YouTube via Apple TV

Vanwege een melding in YouTube dat er geen materiaal beschikbaar was voor mijn account via Apple TV, maar wél via mijn computer, dacht ik er goed aan te doen de software van de Apple TV te vernieuwen via iTunes. De A.TV doet het voor alle accounts voortreffelijk, behalve voor YouTube. Mijn account wordt niet geaccepteerd door A.TV of YouTube, echter wél via mijn computer. Desondanks heb ik toch mijn account veranderd, helaas accepteert YouTube via A.TV ook de nieuwe account niet, terwijl via mijn PC er geen enkel probleem is. Ik krijg een melding dat deze account niet voor deze A.TV te gebruiken is en dat ik een andere account moet kiezen, echter met hetzelfde resultaat. Wat nu? Via YouTube help kom ik niet verder, want het probleem wordt niet genoemd. Weet iemand raad? Reset heeft ook niet geholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-15, 23:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Maak je gebruik bij je Google/Youtube-account van dubbele authenticatie ?
Zo ja, dan geeft dit misschien ook duidelijkheid.
  #3  
Oud 02-02-15, 10:34
Joopcn Joopcn is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Nee, daar maak ik geen gebruik van. Via mijn PC en ook via mijn iPad kan ik gewoon inloggen bij YouTube, daarom denk ik dat er toch iets niet goed gaat in de Apple TV. Misschien toch maar weer via iTunes de software vervangen?
  #4  
Oud 03-02-15, 18:26
Joopcn Joopcn is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

Mijn zoon heeft zijn account gebruikt en dat werkte direkt. Ikzelf heb een hagelnieuwe account aangemaakt, en raad eens? werkte ook niet. Het is vrijwel onmogelijk om met Google te communiceren, er zijn alleen "veelgestelde vragen" met antwoorden, echter mijn vraag zit er natuurlijk niet bij!
  #5  
Oud 03-02-15, 18:50
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Persoonlijk denk ik dat het aan de snelheid van je verbinding ligt.
Ik heb het probleem ook lange tijd gehad dat ik de melding kreeg dat bepaalde filmpjes niet beschikbaar waren, ook met een youtube-account geïnstalleerd op mijn ATV.
Via LAN verbonden ipv draadloos, en het probleem was opgelost.
  #6  
Oud 04-02-15, 13:53
Joopcn Joopcn is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 7
Standaard

De verbindingssnelheid is hier niet aan de orde (zie mijn eerdere commentaren). Punt is dat ik met mijn account niet (meer) bij YouTube kan inloggen, een typisch Google probleem. Ik kan dus wél naar films kijken op YouTube maar niet inloggen. Overigens kan ik wél bij YouTube met mijn account inloggen met mijn iPad of Windows computer, maar dus niet met Apple TV. Andere accounts (die van mijn zoon o.a.) werken zonder probleem wél via Apple TV. Er is dus iets aan de hand met mijn account, denk ik. Maar wat? Google help biedt géén oplossing en zij zijn ook niet benaderbaar via e-mail o.i.d. Dus als iemand mij kan helpen aan een e-mail adres van Google ben ik al heel dankbaar.
Reageren

Labels
apple tv en youtube



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Youtube ? Mauske iPhone algemeen 4 27-10-07 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.