//

3 x apple tv 3de generatie

3 x apple tv 3de generatie discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik word soms mal van al die kabels... coax utp langs de plinten De kids willen tv op hun kamer, internet etc. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-16, 13:38
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard 3 x apple tv 3de generatie

Hoi hoi,

Ik word soms mal van al die kabels... coax utp langs de plinten
De kids willen tv op hun kamer, internet etc.

Mijn opzet is als volgt:
- Ziggo tv/internet bedraad/ Wi-Fi modem
- op 1ste en 2de verdieping middels router/modem accespoint geinstalleerd.

Aangezien de kids een eigen iPhone 6s hebben (tja) is de gedachte om met de horizon app dit te streamen naar de apple tv 3de generatie welke utp bedraad aan de tv hangt.
Ze kunnen dan via de horizonapp tv kijken op groot formaat. Dit werkt en moet geen probleem zijn.

Ik heb echter geen ervaring met meerdere apple tv's die gelijktijdig aan het streamen zijn...

Iemand ervaring wat dit met je internetsnelheid doet als alle 3 aan het kijken zijn?

Hoor de tips of ervaringen graag.

thxs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-16, 13:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansIphone3g Bekijk bericht
Iemand ervaring wat dit met je internetsnelheid doet als alle 3 aan het kijken zijn?
Voor de snelheid op het WAN (van modem naar provider) zal dat niet veel uitmaken. Op het WLAN kunnen drie gelijktijdige UDP streams wel voor onderlinge interferentie zorgen.
  #3  
Oud 13-07-16, 10:38
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb drie apple TV's. Voorheen draadloos. Dat werkte niet soepel als ze tegelijk aan stonden. Duurt wel even voordat ze gebufferd zijn. Ik heb een Time Capsule nieuwste generatie. Inmiddels een fikse verbouwing in huis gehad en alle kamers voorzien van UTP.

Ik adviseer je om zoveel mogelijk met draden te werken om capaciteit vrij te houden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Battery doctor 3de party meting ivanhoeke iPhone Apps 0 02-11-14 19:54
Apple TV generatie 1,2,3 Engelandvaarder Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 09-01-13 16:15
Ipod touch 3de generatie update na 4.2.1 ??? PiratJack iPhone algemeen 2 19-01-12 18:06
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.