//

ATV3: wit knipperlicht - update iTunes werkt niet

ATV3: wit knipperlicht - update iTunes werkt niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier, lees veel op de site maar nog niet op het forum. Ik heb een Apple TV 3 (A1469) en deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-17, 22:32
KoenV77 KoenV77 is offline
• iOS 11.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 1
Unhappy ATV3: wit knipperlicht - update iTunes werkt niet

Hallo,

Ik ben nieuw hier, lees veel op de site maar nog niet op het forum.

Ik heb een Apple TV 3 (A1469) en deze werkt sinds vandaag niet meer.
Het witte lampje knipperde vanmorgen. Ging niet meer aan, alleen Apple logo in beeld. Hele dag van de stroom gelaten, en toen ik thuis kwam weer aangesloten.
Resultaat hetzelfde: knipperend lampje en geen beeld behalve logo.

Google is normaliter mijn beste vriend, en heb ook veel gevonden. Harde en soft reset werken niet. Aan iTunes (nieuwste versie) gehangen, ziet hem wel na toetsen: menu en pijl omlaag, daarna menu en play/pauze. Kan hem via iTunes dan wel zien, kan de restore functie starten echter na controle van de update en dergelijk kan hij hem blijkbaar niet wegschrijven naar de ATV. Hij blijft "wachten" en geeft uiteindelijk Error 40. Heb al meerdere USB poorten en kabels geprobeerd op mijn iMac (2015 4K), echter zonder resultaat.

De vraag is nu: is hij niet meer te redden of zijn er nog opties?
Wie helpt me??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple tv 3, error 40



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AirPlay is weg na update atv3 (moet eerst atv opstarten dan werkt het pas) sheppie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 26 30-12-14 14:06
ATV3 icm mijn iPad werkt niet ?? iDon Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 30-01-13 10:24
ATV3 inlog op youtube werkt niet mariomobiel Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 29-01-13 10:31
HDCP vereist bij ATV3 na update Itunes fesstival wierdeau Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-09-12 18:23
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 jwmeinesz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 08:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.