//

Apple TV mogelijkheden

Apple TV mogelijkheden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Msim, Je hebt een hele goede reden om een apple TV aan te schaffen! Alle punten die je opgeeft zijn mogelijkl. Check wel even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-08-11, 10:54
jkool07 jkool07 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Beste Msim,

Je hebt een hele goede reden om een apple TV aan te schaffen! Alle punten die je opgeeft zijn mogelijkl. Check wel even of je BOSE 1,2.3 een optische ingang heeft zodat je het geluid van de apple TV hierop kan aansluiten. Dat is dan ook het enigste kabeltje wat je nodig hebt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-08-11, 11:14
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Inderdaad: Apple TV is iets voor jou. Het kan alles wat jij wilt, behalve dat niet alles van je MBP scherm op je ATV2 komt (je 2e punt). ATV laat je iTunes content zien en met Airplay kun je films/geluid van je iPhone/iPad streamen.

Wat wel van belang is om te weten. ATV2 streamt muziek van je MBP via ATV2 naar je Bose. Dit betekent dat je MBP aan moet staan en iTunes geopend moet zijn.

Voor het geluid kun je altijd een verloopstekker kopen. ATV2 heeft een toshlink ingang, maar die zal je Bose niet hebben.
  #43  
Oud 04-08-11, 20:37
flea flea is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: regio Oss (Nbr)
Berichten: 87
Standaard

En nu ook uitzending gemist via de ipad streamen naar de atv2, werkt perfect
  #44  
Oud 27-08-11, 19:08
letoir letoir is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard

Ik wil een Apple Tv 2nd generatie aanschaffen ik lees overal dat er problemen zijn met de power cord, wat bedoele, ze hierbij?

Wat heeft het nut om een apple tv te jailbreaken, wat zijn de opties. Zit er een hardeschijf in om films op afstepelen of heb je een nas nodig. Als hij Full hd films zou afspelen van 9 gb, hapert hij dan?

Ik wilw eten of het de moeite is om een apple tv te kopen of niet. thx
  #45  
Oud 10-09-11, 00:41
eduardus eduardus is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard apple TV ipad

Hi
Kan je met apple tv gehuurde films ook bekijken op je Ipad in bed, of enkel op het TV scherm?
  #46  
Oud 10-09-11, 00:57
peterfrans peterfrans is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Almere
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eduardus Bekijk bericht
Hi
Kan je met apple tv gehuurde films ook bekijken op je Ipad in bed, of enkel op het TV scherm?
Ja dat kan. Een film huur je voor een bepaalde periode. Hij is dan beschikbaar in iTunes. Tijdens deze periode kun je de iPad syncen met iTunes en de film op je iPad afzonderlijk bekijken. Als je iPad op je Wi-Fi netwerk zit en je laat je PC en iTunes aanstaan kun je zonder meer de film bekijken.
  #47  
Oud 10-09-11, 08:16
eduardus eduardus is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Bedankt! Ik heb gisteren een Apple besteld en USA account aangemaakt en USA gift card gekocht. K sta te popelen! Ik moet dan atuurijl wel inloggen op mijn USA account vermoed ik?
  #48  
Oud 10-09-11, 10:26
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

Naast xmbc en ipad als remote, gebruik ik m ook voor spotify via airplay. De appletv is aangesloten op de stereoset. Airplay voor youtube vind ik ook handig. Maar als er geen xbmc op zou kunnen, zou ik eigenlijk niet kopen.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #49  
Oud 10-09-11, 15:35
eduardus eduardus is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

hoe sinc je? ik heb thuisdeling aanstaan op hetzelfde account. syncen doet hij met de muziek maar niet met de films. of is daarvoor apple tv nodig? die komt nl. binnenkort
  #50  
Oud 22-10-11, 17:30
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Hallo,

ik zou graag een Apple TV aanschaffen (mede) als vervanging voor een cd-speler die vaak weigert cd's te spelen. Heb een Philips HD TV en een Bose soundsystem, dus zou graag muziek van iTunes op Bose spelen zonder de tv aan, en liefst ook zonder de iMac/iPad/iPhone de hele tijd aan: ik las ergens dat Apple TV nu ook je muziek vanaf iCloud kan halen? Maar ik vond er nergens bij hoe dat dan net zit (sluit hij gewoon vanzelf aan op je Wi-Fi?) en of het dan kan zonder te streamen en de apparaten dus constant te laten draaien. Voor deze reden vond ik eigenlijk de 1e gen handiger, daar kon je je muziek op opslaan.. Iemand ervaringen mee?
Bedankt!
  #51  
Oud 22-10-11, 23:42
Richard402 Richard402 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Gda.heb apple tv aangeschhaft. Xbmc geinstaleerd. Vanaf mijn router rechtstreeks aangesloten met een ethernet kabel. Waneer ik een film bekijk in dvd ripp werkt het feiloos. Maar films in 720p hapert de film.ze hebben me verteld dat ik andere router zou moeten kopen. Graag reactie hierop. Gr richard
  #52  
Oud 23-10-11, 00:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard402 Bekijk bericht
Gda.heb apple tv aangeschhaft. Xbmc geinstaleerd. Vanaf mijn router rechtstreeks aangesloten met een ethernet kabel. Waneer ik een film bekijk in dvd ripp werkt het feiloos. Maar films in 720p hapert de film.ze hebben me verteld dat ik andere router zou moeten kopen. Graag reactie hierop. Gr richard
Hier werkt ook niet alles perfect hoor en ik heb wel een perfecte router enz.... .
Welke router heb je dan?
  #53  
Oud 23-10-11, 00:43
Richard402 Richard402 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Heb een zes kanaals router van netgear. Snelheid van mijn internet is 40 mb. Met een upload van 5 mb. Zou volgens ziggo ruim voldoende moeten zijn om 720 p films te kunnen kijken. Anderen zeggen weer dat sommige routers dat soort films niet aan kunnen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2011 om 23:50 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hier werkt ook niet alles perfect hoor en ik heb wel een perfecte router enz.... .
Welke router heb je dan?
Heb een zes kanaals router van netgear. Snelheid van mijn internet is 40 mb. Met een upload van 5 mb. Zou volgens ziggo ruim voldoende moeten zijn om 720 p films te kunnen kijken. Anderen zeggen weer dat sommige routers dat soort films niet aan kunnen.
*
  #54  
Oud 23-10-11, 09:56
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Ik heb een Apple AirPort Extreme ik heb nergens problemen mee maar een maat van me heeft een linksys router dual, die kan geen 1080i films afspelen zonder te haperen bufferen of het aan de routeer licht weten we nog niet maar hij heeft alles het zelfde als mij behalve de router!
  #55  
Oud 23-10-11, 14:18
Richard402 Richard402 is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ok ik ga morgen proberen om er een router van 300 mbps tussen te zetten en het dan nog eens proberen.
Zal de spec van die appleairport extreme eens bekijken.
Vervolgens heb ik moeite met de ondertiteling er goed onder te krijgen, dat die goed meeloopt. Gr
  #56  
Oud 23-10-11, 14:37
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard402 Bekijk bericht
Ok ik ga morgen proberen om er een router van 300 mbps tussen te zetten en het dan nog eens proberen.
Zal de spec van die appleairport extreme eens bekijken.
Vervolgens heb ik moeite met de ondertiteling er goed onder te krijgen, dat die goed meeloopt. Gr
De specificaties van de router van mijn maat zijn beter dan die van mij dus...

En volgens mij is dat toch appels met peren vergelijken? ;-)
Reageren

Labels
apple tv, appletv2, eyetv one, mac book, mini



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: mogelijkheden? borisbaco Unlock 0 26-02-10 19:48
iPhone: Downgrade mogelijkheden Momentum Jailbreak 15 11-02-09 16:34
Vraagje over mogelijkheden daaf Overige providers Nederland 0 24-09-07 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.