//

Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age

Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nederlandse versie van Netflix lijkt dichtij | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Het gaat er steeds meer op lijken dat Netflix ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-11, 20:20
BertvanHorck BertvanHorck is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Terug in Nederland
Berichten: 33
Standaard Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age

Nederlandse versie van Netflix lijkt dichtij | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Het gaat er steeds meer op lijken dat Netflix naar Nederland komt, en dat is uitstekend nieuws voor iedereen maar vooral voor mensen met een Apple TV 2

Momenteel kun je films huren van Apple middels een Amerikaans iTunes account (zonder credit card gegevens!) en betaling middels iTunes gift cards die je via t internet kunt kopen. Helaas is dat truukje niet te doen voor Netflix.... Dat probleem wordt dus ook opgelost!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-11, 09:05
arjenstarreveld arjenstarreveld is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 5
Standaard

Dat zou zeker super zijn, momenteel heb ik netflix via mijn VPN op de apple tv2 en op de iPad. Werkt erg goed. Maar NL subs zouden wel welkom zijn.
  #3  
Oud 29-05-11, 09:11
BertvanHorck BertvanHorck is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Terug in Nederland
Berichten: 33
Standaard

Ah dat van die vpn gaat me net even boven mijn pet, ik begrijp het principe maar krijg het niet voor elkaar
  #4  
Oud 29-05-11, 21:53
arjenstarreveld arjenstarreveld is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 5
Standaard

Beste Bert, het is wel goed te doen. Account heb ik bij storm VPN in de US 21usd per 3 maanden, verbinding gaat via mijn netbook en die deelt hem weer via een netwerk kabeltje naar mijn atv. Helaas werkt hierdoor de Wi-Fi niet meer op de atv dus haal ik de netwerk kabel er weer uit als ik klaar ben. Voor netflix betaal ik 4€ per maand ofzo dus dat is niet echt duur. Alles gewoon met nl creditcard
  #5  
Oud 29-05-11, 22:42
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik heb toen wij een maand in de USA op vakantie waren de proefperiode van Netflix gedaan, maar ik vond het online aanbod enorm tegenvallen. Alle echt leuke (en nieuwe) films waren alleen maar via bezorging (fysieke DVD) te krijgen en online was er vooral heel erg veel oude meuk of B-kwaliteit films. Voor mij voegde het niet veel toe ten opzichte van het aanbod in de US iTunes Store als ik eerlijk ben.
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
  #6  
Oud 30-05-11, 00:12
arjenstarreveld arjenstarreveld is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 5
Standaard

Klopt idd Jean Paul, er staat een hoop oud spul op. Mijn zoontje van 4 is helemaal gek van Dora, brandweerman Sam, schauwn het schaap ed en daar staat echt genoeg van op. En dat voor zo'n 4 euro per maand is niet slecht hoor. Ga maar eens een filmpje huren op UPC dan betaal je ook snel 5 euro voor een filmpje. Is het ook niet zo dat je bij netflix een iets duurder abonnement kan afsluiten voor nieuwe films?
  #7  
Oud 30-05-11, 10:35
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ik stream Netflix ook al een half jaar via een VPN in USA. Netwerkkabel in MacBook en dan Internet delen aanzetten, Macbook maakt dan zijn eigen Wi-Fi waarmee ik de AppleTV verbind, werkt erg goed. De internet snelheid is lager via de VPN maar daar merk ik verder niets van. Wat aanbod betreft, tja mix van oud en nieuw, ik kijk vnl series, nu 24, net toe aan 3e seizoen Dit soort series heb ik nooit kunnen volgen maar Netflix is een ideale manier om lekker alles achter elkaar te bekijken.
  #8  
Oud 15-08-14, 12:52
CakeVonZ CakeVonZ is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Standaard

Soms valt de snelheid inderdaad iets lager uit dan normaal maar dit is alleen meetbaar (niet merkbaar).

Gebruikte hiervoor Mediahint maar deze is sinds een aantal weken geblockt door Netflix. Voor iedereen die nog op zoek is naar een goed en snel werkend alternatief:VPN Service | VPN installeren op Apple TV
  #9  
Oud 15-08-14, 15:03
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Interessant, wist niet dat je zo de Atv kon instellen!
Voor mij geen optie, omdat voortdurend wil kunnen wisselen tussen Netflix NL, USA en UK, maar ook Amazon Prime. Via de iPad en de iPhone gaat dat flitsend met ExpressVPN. Sinds ik de Atv buiten het bereik van storende elektromagnetische velden heb geplaatst, is de Airplay verbinding stabiel genoeg voor vele uren ongestoord kijken.

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 16-08-14 om 14:36.
Reageren

Labels
apple tv, netflix, video on demand



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV & Netflix martijnvw82 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 35 27-02-12 17:33
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland LabTeov iPhone algemeen 4 22-10-11 02:38
Apple TV naar België / Nederland ? berryvh Chat en geruchten 4 26-12-10 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.