//

Welke apple tv kopen?

Welke apple tv kopen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel een iphone en ipad maar heb nu wel interesse in een apple tv maar heb enkele vragen voor ik deze zou kopen: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-11, 00:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Welke apple tv kopen?

Ik heb wel een iphone en ipad maar heb nu wel interesse in een apple tv maar heb enkele vragen voor ik deze zou kopen: (ik ben een leek op dat gebied maar breid mijn apple collectie uit ).

1)Zijn er verschillende toestellen? Zoja, welke is de beste apple tv die er op de markt is? Is de kostprijs rond de 108-120 tal euro?

2)Ik wil vooral games op mijn tv spelen (via ipad ofzo) maar bij reviews op youtube zie ik bij bepaalde games altijd vertraging of lag enz.... Zoals oa bij real racing 2 en ik meende ook het geluid er niet bij was. Dus daarom m'n 1ste vraag was welke de beste apple tv is of ligt het bij deze aan de software ofzo?

Want ik ben er niet zoveel mee als vele goeie games constant vertraging hebben en lag hebben en laat staan je niet eens geluid bij hebt, geluid heb je sowieso toch nodig.

3)Als jullie de beste apps hier willen posten voor op de ipad als iphone die er zijn zoals diene remote die ik gevonden heb en air video en video stream, weet niet of deze goed zijn?
Belangrijkste doel zijn games spelen maar al dat andere is mooi meegenomen maar heb je bepaalde apps voor nodig dus vuur maar af

4)atvflash heb ik ook al gelezen maar m'n engels is geene vetten daarmee snap ik niet alles; is dit nodig en z'n geld waard deze software dan? En wat kan dat allemaal?

5)APPLE IPAD2 DIGITAL AV ADAPTER; of moet ik eerst mee deze eens testen? Iemand ervaringen mee? Dit kost 40 euro inplaats van 110-120 euro.

6)Als ik zo'n apple tv zou kopen; kan je dan met 2 mensen spelen? Voorbeeldje; ik en mijne maat spelen nu via mijn Wi-Fi netwerk monopoly,mortal combat, dungeon hunter 2 enz.... en nog enkele andere games, deze mee z'n iphone, ik mee mijn ipad en dat werkt perfect, gaat dit dan ook met zo'n apple tv?

Sorry voor de vele vragen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 25-07-11 om 00:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-11, 02:08
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

In iedergeval is er nu de Apple TV2 (de laatste versie Apple TV) te koop voor 119,- euro bij Mycom
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #3  
Oud 25-07-11, 11:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zou er binnen dikke 2-3 uur wille achtergaan, hoop er hier toch iemand antwoord kan geven?
  #4  
Oud 25-07-11, 14:38
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zou er binnen dikke 2-3 uur wille achtergaan, hoop er hier toch iemand antwoord kan geven?
Ik speel er geen spelletjes op, dus daarover kan ik je geen antwoord geven, misschien dat je gewoon zelf even kan informeren bij Mycom of wat jij wilt, mogelijk is...
  #5  
Oud 25-07-11, 14:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

1)Zijn er verschillende toestellen? Zoja, welke is de beste apple tv die er op de markt is? Is de kostprijs rond de 108-120 tal euro? In principe alleen nog de Apple TV2. Die is er maar in 1 versie.

2)Ik wil vooral games op mijn tv spelen (via ipad ofzo) maar bij reviews op youtube zie ik bij bepaalde games altijd vertraging of lag enz.... Zoals oa bij real racing 2 en ik meende ook het geluid er niet bij was. Dus daarom m'n 1ste vraag was welke de beste apple tv is of ligt het bij deze aan de software ofzo? Dit kan volgens mij alleen met de Apple Digital AV Adapter.

5)APPLE IPAD2 DIGITAL AV ADAPTER; of moet ik eerst mee deze eens testen? Iemand ervaringen mee? Dit kost 40 euro inplaats van 110-120 euro. Klopt. Maar deze biedt veel van de mogelijkheden van de ATV2 niet. Ik noem Airplay.

6)Als ik zo'n apple tv zou kopen; kan je dan met 2 mensen spelen? Voorbeeldje; ik en mijne maat spelen nu via mijn Wi-Fi netwerk monopoly,mortal combat, dungeon hunter 2 enz.... en nog enkele andere games, deze mee z'n iphone, ik mee mijn ipad en dat werkt perfect, gaat dit dan ook met zo'n apple tv? Lijkt mij niet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 25-07-11, 16:39
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

2)Ik wil vooral games op mijn tv spelen (via ipad ofzo) maar bij reviews op youtube zie ik bij bepaalde games altijd vertraging of lag enz.... Zoals oa bij real racing 2 en ik meende ook het geluid er niet bij was. Dus daarom m'n 1ste vraag was welke de beste apple tv is of ligt het bij deze aan de software ofzo?

Want ik ben er niet zoveel mee als vele goeie games constant vertraging hebben en lag hebben en laat staan je niet eens geluid bij hebt, geluid heb je sowieso toch nodig.
De Atv is (nog niet) echt een gameconsole. Mogelijk wordt dit in de toekomst mogelijk, maar ik denk dat je het nu nog even moet zien als een apparaat waarmee je films en muziek vanuit je iTunes collectie naar je HD tv kunt steamen. Airplay maakt het mogelijk dat je muziek en films van je iPhone en iPad direct naar je Apple TV kunt streamen.

Het is dus niet mogelijk om gmaes te installeren of te spelen op je Apple TV. Aankomende hersft komt iOS 5 uit voor iPad en iPhone. Als je een iPad 2 hebt is het dan mogelijk om je iPad scherm af te spelen op je ATv2 (maar nog steeds niet om games op je ATv2 te installeren). Als je echte een gameconsole wilt, moet je misschien kijken naar een Wii of een PS.

Kijk even op www.apple.com (de US site) onder iPod wat de mogelijkheden voor ATV2 zijn, dan ben je een stuk verder.
  #7  
Oud 25-07-11, 18:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ow, ik heb het mss wat onduidelijk uitgelegd; ik heb ondertussen eens op youtube gekeken en je kan dus toch via je ipad naar je apple tv via Wi-Fi gaan en zo op je hd tv je games spelen via je ipad en bij sommige anderen ging bv real racing 2 zeer goed, zonder lag enz....

Helaas verkopen ze deze niet in belgie die apple tv 2, heb nu via pixmania belgie gevonden,der is ne winkel in brussel die die apple tv 2 verkoopt.(dan toch maar is ook de enige).
Morgen mss eens naartoe gaan ;p.

Dta van games dus installeren op die aptv 2 hoeft niet voor mij, mss ik daar wat onduidelijk inw as .

Bedankt voor de antwoorden maar ik ben wel overtuigd van dat apparaatje .

En heb me dernet ook meteen een nieuwe printer weeste kopen die via Wi-Fi werkt, had op de apple site gekeken welke zeker werken met een iphone en ipad .
  #8  
Oud 26-07-11, 19:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb vandaag mijn apple tv mogen halen maar zit mee volgend probleempje; ik kan deze nie gebruiken omdat die stekker amerikaans is dus ik ben zo'n reisstekker weeste halen maar wat is het probleem nu? Deze heeft zo geen gat die je zo dan in de stkkerblok moet steken en al zou ik dat kunnen omzeilen dan nog gaat het nie omdat die reisstekker niet in het stopcontact past, is net te klein.

Hoe hebben de mensen die hier een apple tv hebben gekocht dit probleem opgelost? Dan toch door een speciale stekker voor kopen of kan je een andere kabel kopen en die meteen in onze stopcontacten kan steken?

Update: probleem opgelost, heb stekker van mijn printer gebruikt , die paste erin en uiteraard voor in onze stopcontacten.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 26-07-11 om 19:54.
  #9  
Oud 26-07-11, 23:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Games spelen via apple tv, ik krijg geluid door maar geen beeld maar ben verder op zoek gegaan, ios 5 zou ervoor zorgen je ook beeld mee krijgt en werkt heel goed op de filmpjes op youtube te zien.
  #10  
Oud 27-07-11, 12:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Welke apps hebben jullie zoal op de iphone en ipad om via apple tv te werken?

Ik heb al bv tvout genie gekocht (maar moet nog bekijken of dat allemaal wel werkt).

En alsook voor de printer draadloos via de iphone/ipad te printen, gebruiken jullie daar ook nog apps voor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dringend: welke case kopen? saasken iPhone accessoires en onderdelen 1 18-12-10 11:13
Welke iPhone 3G S kopen? Lander Archief 2 13-10-09 21:00
Iphone nu kopen welke firmware? Patrick89 Koopinformatie Nederland 1 21-04-09 18:54
iphone 3g in welke landen los te kopen? flaman87 Koopinformatie Nederland 5 07-04-09 18:49
Bij welke eBay'er kopen? AllStar Archief 8 02-11-07 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.