//

Welke apple tv kopen?

Welke apple tv kopen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel een iphone en ipad maar heb nu wel interesse in een apple tv maar heb enkele vragen voor ik deze zou kopen: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-11, 00:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Welke apple tv kopen?

Ik heb wel een iphone en ipad maar heb nu wel interesse in een apple tv maar heb enkele vragen voor ik deze zou kopen: (ik ben een leek op dat gebied maar breid mijn apple collectie uit ).

1)Zijn er verschillende toestellen? Zoja, welke is de beste apple tv die er op de markt is? Is de kostprijs rond de 108-120 tal euro?

2)Ik wil vooral games op mijn tv spelen (via ipad ofzo) maar bij reviews op youtube zie ik bij bepaalde games altijd vertraging of lag enz.... Zoals oa bij real racing 2 en ik meende ook het geluid er niet bij was. Dus daarom m'n 1ste vraag was welke de beste apple tv is of ligt het bij deze aan de software ofzo?

Want ik ben er niet zoveel mee als vele goeie games constant vertraging hebben en lag hebben en laat staan je niet eens geluid bij hebt, geluid heb je sowieso toch nodig.

3)Als jullie de beste apps hier willen posten voor op de ipad als iphone die er zijn zoals diene remote die ik gevonden heb en air video en video stream, weet niet of deze goed zijn?
Belangrijkste doel zijn games spelen maar al dat andere is mooi meegenomen maar heb je bepaalde apps voor nodig dus vuur maar af