Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ICulture forummers, Ik heb een ATV2 met jailbreak via Sesa0npass. Nu heb ik via de bluecop repo, de ESPN3 video add-on geïnstalleerd. So far ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3
Beste ICulture forummers,
Ik heb een ATV2 met jailbreak via Sesa0npass. Nu heb ik via de bluecop repo, de ESPN3 video add-on geïnstalleerd. So far so good. Maar als ik nu een live stream oid wil starten, dan krijg ik de foutmelding: "plugin.video.espn3 failed" rechtonder. Vervolgens kan ik dus niet kijken. Iemand een ideë? Thanks in advance, Grtz, Jimmy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de snelle reply. Ik lees dat wel veel mensen het werkend hebben gekregen echter de info is allemaal in het Engels. Er worden veel technische vaktermen op de forum gegooid maar ik zie door de bomen het bos niet meer. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat risico ga ik inderdaad niet lopen, hij draait nu stabiel, en speelt al m'n media files probleemloos af.
Zonde als ik straks weer overnieuw kan beginnen. |
Labels |
atv2, espn3, jailbreak, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HD snelheid invloed op xbmc? | PhillUp | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 28-08-11 13:01 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
Apple TV: Apple TV 2 XBMC buffer probleempje | youri1311 | Jailbreak | 17 | 24-06-11 11:19 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
|
|