//

apple TV of ROKU ?

apple TV of ROKU ? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iemand hier die een ROKU in gebruik heeft ? Lijkt me een grote concurrent van de apple TV2 Roku Streaming Player | Watch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-11, 00:42
guided tours guided tours is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Gent
Berichten: 40
Standaard apple TV of ROKU ?

Is er iemand hier die een ROKU in gebruik heeft ? Lijkt me een grote concurrent van de apple TV2

Roku Streaming Player | Watch Netflix, Hulu Plus, Amazon Instant Video, Crackle and More on Roku Player
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-11, 22:39
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guided tours Bekijk bericht
Is er iemand hier die een ROKU in gebruik heeft ? Lijkt me een grote concurrent van de apple TV2

Roku Streaming Player | Watch Netflix, Hulu Plus, Amazon Instant Video, Crackle and More on Roku Player
De Roku 2 HD (of XD) lijkt mij ook wel een heel mooi apparaat, vooral omdat de Roku veel meer kanalen tot zijn beschikking heeft.
i.c.m Unblock Us zou dit wel eens interessant kunnen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.