iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 4e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f181/apple-tv-4e-generatie/)
-   -   Wanneer (voor)bestellen? (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f181/apple-tv-4e-generatie/168696-wanneer-voor-bestellen.html)

jomavi 30-10-15 09:20

UPS heeft het vandaag extra druk met het uitleveren van de eerste appleTV's.
Ook hier voor het einde van de dag levering.
Bij postnl vaak een tijdslot gekregen maar werd het toch 2 uur later bezorgd dan aangegeven. Ik wacht het gewoon rustig af.

pennydehaan 30-10-15 10:36

Wat gek dat hij bij jullie allemaal door UPS bezorgd wordt en bij mij door DHL.
Ook allemaal gewoon in de Nederlandse applestore besteld?

apotheosis 30-10-15 10:39

Hier Belgie en dhl staat er.

pennydehaan 30-10-15 10:42

Mijn appletv is vanuit België onderweg naar mij, dus misschien ook DHL omdat ik in Noord-Brabant woon.

flappah 30-10-15 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan (Bericht 1011248)
Wat gek dat hij bij jullie allemaal door UPS bezorgd wordt en bij mij door DHL.
Ook allemaal gewoon in de Nederlandse applestore besteld?

Nederlandse Apple store en ook DHL. Overigens ligt ie van mij nu in Amsterdam en staat ie op "shipment on hold" maar levering is nog wel vandaag.

apotheosis 30-10-15 11:24

Toegekomen de mijnen , yes, kweet wa doen vandaag.

Goldwing1973 30-10-15 12:55

Vanochtend was ik een der eerste die 'm mog ontvangen.
Kwart over 9 stond UPS aan de deur met m'n Atv4 64GB.
Lekker aan het stoeien ermee nu.

pennydehaan 30-10-15 14:58

:'-( leverdatum veranderd van vandaag in maandag.
Staat er ook nog bij "nieuw overeengekomen datum 2 nov."
Nou niet met mij...

Maar vertel gelukkigen , hoe bevalt ie?!

apotheosis 30-10-15 15:18

Siti gaan we niet kunnen gebruiken zekers? Of is er toch een manier voor?

flappah 30-10-15 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan (Bericht 1011264)
:'-( leverdatum veranderd van vandaag in maandag.
Staat er ook nog bij "nieuw overeengekomen datum 2 nov."
Nou niet met mij...

Maar vertel gelukkigen , hoe bevalt ie?!

Dat staat er bij mij ook. Net even gebeld met DHL. Daar werd me verteld dat het pakketje gewoon vanavond nog geleverd wordt. Ook bij de DHL track & tracé staat nog steeds dat levering voor het eind van de dsg plaatsvindt. Dit ondanks dat Apple nu zegt, levering 2 november. Ik heb nog steeds hoop.

pvanderven 30-10-15 15:41

Bij mij is hij gewoon binnen :-)

jomavi 30-10-15 16:16

Binnen om 14:30uur, bezorgd door UPS! :d

pennydehaan 30-10-15 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 1011266)
Dat staat er bij mij ook. Net even gebeld met DHL. Daar werd me verteld dat het pakketje gewoon vanavond nog geleverd wordt. Ook bij de DHL track & tracé staat nog steeds dat levering voor het eind van de dsg plaatsvindt. Dit ondanks dat Apple nu zegt, levering 2 november. Ik heb nog steeds hoop.

Ik hoop met je mee! Zou toch veel leuker zijn als we er in het weekend al mee kunnen spelen! Fingers crossed.

gerhoogendoorn 30-10-15 16:43

Pakket aangekomen DHL Rotterdam vanmorgen 06.44 uur. Ik woon in Rotterdam. Staat nog steeds op bezorging voor einde van de dag. Ben benieuwd.

flappah 30-10-15 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gerhoogendoorn (Bericht 1011274)
Pakket aangekomen DHL Rotterdam vanmorgen 06.44 uur. Ik woon in Rotterdam. Staat nog steeds op bezorging voor einde van de dag. Ben benieuwd.

Bij mij is ie al sinds 7.30 in Amsterdam aangekomen. De supportmedewerker wist me te vertellen dat ie al in Den Haag ligt en voor avondlevering tussen 6 en 9 gepland staat.

UtregCity 30-10-15 18:23

Vanmorgen ontvangen (64GB) via UPS en vanmiddag geïnstalleerd. Kwam van een ATV2 af. Beeld is beter en scherp, wel apart dat je Apps (bv Netflix) nog moet downloaden, ff wennen. Remote App (iPhone/iPad/AppleWatch) blijkt niet meer te werken, want Siri, maar dat werkt hier niet. Nwe controller is apart, maar niet handiger dan de oude. Had graag een bluetooth keyboard (van Apple) willen koppelen, maar krijg 't niet voor elkaar. Apple Music is heul langzaam, terwijl Vevo weer heel snel is, qua video's streamen. Ik ben tevreden, en verwacht nog meer nieuwigheden de komende tijd, zoals Siri en bv de VLC app. Het aller aller mooiste vind ik de screensavers, vooral die van Hawaii. :D

apotheosis 30-10-15 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UtregCity (Bericht 1011281)
Vanmorgen ontvangen (64GB) via UPS en vanmiddag geïnstalleerd. Kwam van een ATV2 af. Beeld is beter en scherp, wel apart dat je Apps (bv Netflix) nog moet downloaden, ff wennen. Remote App (iPhone/iPad/AppleWatch) blijkt niet meer te werken, want Siri, maar dat werkt hier niet. Nwe controller is apart, maar niet handiger dan de oude. Had graag een bluetooth keyboard (van Apple) willen koppelen, maar krijg 't niet voor elkaar. Apple Music is heul langzaam, terwijl Vevo weer heel snel is, qua video's streamen. Ik ben tevreden, en verwacht nog meer nieuwigheden de komende tijd, zoals Siri en bv de VLC app. Het aller aller mooiste vind ik de screensavers, vooral die van Hawaii. :D

Die vlc app moet nog kome dan en wat is der zo speciaal aan?

Goldwing1973 30-10-15 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 1011282)
Die vlc app moet nog kome dan en wat is der zo speciaal aan?

Streamen vanaf NAS

pennydehaan 30-10-15 22:05

Ja hoor, hij is er!

Nu ongeveer 1 uurtje aan het ontdekken.
Meteen bij het installeren liep ik al tegen het 1e dingetje aan. Wil je hem met een idivice instellen dan heb je daar iOS 9.1 voor nodig, maar mijn jailbreak is mij lief, dus hier ga ik niet aan beginnen.

Weet er al iemand wat ik hierdoor allemaal misloop?

Goldwing1973 30-10-15 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan (Bericht 1011293)
Ja hoor, hij is er!

Nu ongeveer 1 uurtje aan het ontdekken.
Meteen bij het installeren liep ik al tegen het 1e dingetje aan. Wil je hem met een idivice instellen dan heb je daar iOS 9.1 voor nodig, maar mijn jailbreak is mij lief, dus hier ga ik niet aan beginnen.

Weet er al iemand wat ik hierdoor allemaal misloop?

Niet veel, instellen via iDevice geeft alleen je Apple ID, naam en wachtwoord draadloos netwerk door.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.