//

Beste apps voor Aptv4

Beste apps voor Aptv4 discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) localcast- for plex, dlna, chromecast and more ; die app werkt met mijn nassysteem en het is een gratis app. Toch hoop ik dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-15, 03:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Beste apps voor Aptv4

localcast- for plex, dlna, chromecast and more ; die app werkt met mijn nassysteem en het is een gratis app. Toch hoop ik dat er nog een betere en gratise app zal komen.

Je kan ook als ge u toucpad induwt en blijft induwen inloggen op opensubtitles.org

Dvd5 files werken precies niet, ik zie het wel maar krijg het niet aan de praat en iso files vind em dus blijkbaar niet.

Maar MKV en mp4 bestanden werken wel en mkv is de belangrijkste die der is en dus met subs. Morgen testen als ik eens een film bekijk of alles goed blijft draaien. Ben nu bezig te testen met een serie van 40tal minuten en voorlopig werkt dit toch heel goed.

Plex is er ook maar naar het schijnt ben je verplicht om der 4,99 euro per maand voor te betalen, dat doe ik niet, moet ieder voor zich uitmaken.

Ik had ook video explorer aangeschaft maar geen subs te bespeuren, jammer want ook dat bleek nog goed te werken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-15, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Plex is er ook maar naar het schijnt ben je verplicht om der 4,99 euro per maand voor te betalen, dat doe ik niet, moet ieder voor zich uitmaken.
Dat is voor een PlexPass. Doe ik al een hele tijd, zelfs toen er nog geen Apple TV 4 bestond. Een PlexPass was nodig om een Plex app op een Smart TV te draaien. Maar die apps zijn sinds vorige week gratis te gebruiken.

https://plex.tv/features

Voor Plex hebt ge wel een goede Plex Server nodig. Hier is dat een oude headless Mac Mini. Met een NASje van Aldi gaat dat niet lukken.
  #3  
Oud 03-11-15, 13:28
kuka kuka is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Goedemiddag, Ik heb al een Plex pass account vanaf het begin. Eenmalig $75 betaald en kan nu levenslang genieten van Plex. Geen maandelijkse kosten. De app van € 4,99 is een eenmalige kostenpost (Plex pass leden gratis? zou kunnen, weet ik niet meer) en kun je vervolgens op iPhone, iPad en Apple TV gebruiken.
De investering meer dan waard. Schaf maar eens Netflix of Spotify aan met maandelijkse kosten.. Maar goed, ieder zijn ding.
  #4  
Oud 03-11-15, 20:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuka Bekijk bericht
Goedemiddag, Ik heb al een Plex pass account vanaf het begin. Eenmalig $75 betaald en kan nu levenslang genieten van Plex. Geen maandelijkse kosten. De app van € 4,99 is een eenmalige kostenpost (Plex pass leden gratis? zou kunnen, weet ik niet meer) en kun je vervolgens op iPhone, iPad en Apple TV gebruiken.
De investering meer dan waard. Schaf maar eens Netflix of Spotify aan met maandelijkse kosten.. Maar goed, ieder zijn ding.
Hier lukt het niet, ik heb vorig jaar een nas gekocht van western digital en op mijne macbook van 2013 plex geinstalleerd maar zowel op de iPhone als apple tv 4 gaat het niet, op de aptv4 zegt die offline.
Klaat het maar zo dan en ik doe het gewoon met iflicks 2 of gewoon mee de mediaplayer.
  #5  
Oud 04-11-15, 12:15
Goldwing1973 Goldwing1973 is offline
• iOS 13.3
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 78
Standaard

Ik heb hier Plex werkend gekregen op een Synology DS212 en DS415.
Ben er heel blij mee, via SabNZBd downloaden, uitpakken in de Plex Movies map, en op alle iDevices, Apple TV's en PC/Laptops te bekijken.
Kost wel eenmalig €4,99 voor de Plex IOS app, maar is het meer dan waard.
  #6  
Oud 07-11-15, 01:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb oceanhorn eens gekocht; tis afwachten of ik dat iets zal vinden. Denk van wel.
Rayman is goed natuurlijk en asphalt 8.

We gaan geduld moete hebben op meer goeie games.

Update: Oceanhorn is heel leuk.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 07-11-15 om 16:29.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste Apps voor JB ios 8 ? XfreeztYleX Jailbreak apps en thema's 16 18-12-14 12:34
iPad: beste apps voor docenten? DocentAK iPad Apps 2 28-12-11 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.