//

Apps anyone?

Apps anyone? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) SkyRadio ook zag ik. Geen van beide grote favorieten van mij, maar zolang de publieke omroep(en) het laten afweten moet je toch wat...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-11-15, 14:15
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

SkyRadio ook zag ik.

Geen van beide grote favorieten van mij, maar zolang de publieke omroep(en) het laten afweten moet je toch wat
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-11-15, 00:53
Edgarvh Edgarvh is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Zag zojuist dat de betatest van Infuse is gestart: https://twitter.com/infuseapp/status/666718523092168705
  #23  
Oud 20-11-15, 21:35
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Tja, de TV aanzetten om radio te luisteren...
Inmiddels zijn we drie weken na de lancering. Of Apple heeft het heel moeilijk gemaakt om apps aan te bieden, of niemand heeft interesse. Ik begin steeds meer dat laatste te vrezen...

Ik was op zich blij met m'n vorige Apple TV en om heel eerlijk te zijn; de 4 voegt eigenlijk maar bar weinig toe met die paar apps. Sinds de lancering is alleen Plex uitgebracht waar ik redelijk enthousiast over ben. Ik had echt gedacht dat het storm zou lopen. Nu wordt het apparaat alweer gedumpt via 1DayFly.

Stom ook om de 64GB versie te kopen achteraf. Was om apps op te zetten... apps? ;-)
  #24  
Oud 24-11-15, 09:53
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Iemand toevallig ook problemen met Rayman, hij is gereset en na paar levels speelt hij niet meer verder.
__________________
Www.twitter.com/psvu2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.