iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 4e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f181/apple-tv-4e-generatie/)
-   -   Verbindingsproblemen Netflix op Apple TV 4 (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f181/apple-tv-4e-generatie/169164-verbindingsproblemen-netflix-op-apple-tv-4-a.html)

Nietvervandeboom33 13-11-15 15:50

Verbindingsproblemen Netflix op Apple TV 4
 
Voor degenen die de Netflix App gebruiken op de nieuwe Apple TV 4: ervaren jullie ook verbindingsproblemen bij het kijken van series/films? Om de haverklap wordt bij het bekijken van een uitzending het beeld korrelig (wat volgens mij komt omdat er wordt ingeladen in een lagere kwaliteit door een gebrekkige verbinding). Het beeld loopt vervolgens wel door, maar het is wel storend.

Ik had voorheen (tot gisteren) de Apple TV 3e generatie, en heb dit nooit ervaren (zelfde Wi-Finetwerk). Het lijkt logisch dat het probleem dus in de Netflix App zelf zit.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En suggesties? :)

iPhoneAlot 13-11-15 17:35

De eerste versie tvOS schijnt veel bugs te hebben die met een normale update niet echt verholpen worden. Mij werd door Apple Support geadviseerd om een volledig herstel uit voeren. Dat loste de helft van mijn 7 problemen op; nog 3,5 probleem te gaan...

Nietvervandeboom33 14-11-15 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1012322)
De eerste versie tvOS schijnt veel bugs te hebben die met een normale update niet echt verholpen worden. Mij werd door Apple Support geadviseerd om een volledig herstel uit voeren. Dat loste de helft van mijn 7 problemen op; nog 3,5 probleem te gaan...

Wat bedoel je precies met een volledig herstel? De tvos? En zou dat helpen om de problemen met de Netflix App op te lossen?

iPhoneAlot 14-11-15 14:18

Volgens Apple Care werkt de tvOS update maar deels. Ga naar Instellingen > Systeem > Herstel en zet een volledige nieuwe tvOS-versie terug. Of dat jouw probleem oplost? Geen idee, in ieder geval is het een verbetering als je de eerste versie met een update hebt geactualiseerd.

TheTob 14-11-15 16:59

Ik heb geen problemen tot dusver.

Visual45 17-11-15 16:37

ook hier zover geen problemen

Nietvervandeboom33 17-11-15 16:52

Ik heb de boel hersteld zoals aanbevolen en alle problemen zijn verholpen. App werkt mooi nu. Bediening veel beter dan op de Apple tv 3.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.