//

Verbindingsproblemen Netflix op Apple TV 4

Verbindingsproblemen Netflix op Apple TV 4 discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor degenen die de Netflix App gebruiken op de nieuwe Apple TV 4: ervaren jullie ook verbindingsproblemen bij het kijken van series/films? Om de haverklap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-15, 16:50
Nietvervandeboom33 Nietvervandeboom33 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 5
Standaard Verbindingsproblemen Netflix op Apple TV 4

Voor degenen die de Netflix App gebruiken op de nieuwe Apple TV 4: ervaren jullie ook verbindingsproblemen bij het kijken van series/films? Om de haverklap wordt bij het bekijken van een uitzending het beeld korrelig (wat volgens mij komt omdat er wordt ingeladen in een lagere kwaliteit door een gebrekkige verbinding). Het beeld loopt vervolgens wel door, maar het is wel storend.

Ik had voorheen (tot gisteren) de Apple TV 3e generatie, en heb dit nooit ervaren (zelfde Wi-Finetwerk). Het lijkt logisch dat het probleem dus in de Netflix App zelf zit.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-15, 18:35
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De eerste versie tvOS schijnt veel bugs te hebben die met een normale update niet echt verholpen worden. Mij werd door Apple Support geadviseerd om een volledig herstel uit voeren. Dat loste de helft van mijn 7 problemen op; nog 3,5 probleem te gaan...
  #3  
Oud 14-11-15, 15:01
Nietvervandeboom33 Nietvervandeboom33 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
De eerste versie tvOS schijnt veel bugs te hebben die met een normale update niet echt verholpen worden. Mij werd door Apple Support geadviseerd om een volledig herstel uit voeren. Dat loste de helft van mijn 7 problemen op; nog 3,5 probleem te gaan...
Wat bedoel je precies met een volledig herstel? De tvos? En zou dat helpen om de problemen met de Netflix App op te lossen?
  #4  
Oud 14-11-15, 15:18
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Volgens Apple Care werkt de tvOS update maar deels. Ga naar Instellingen > Systeem > Herstel en zet een volledige nieuwe tvOS-versie terug. Of dat jouw probleem oplost? Geen idee, in ieder geval is het een verbetering als je de eerste versie met een update hebt geactualiseerd.
  #5  
Oud 14-11-15, 17:59
TheTob's schermafbeelding
TheTob TheTob is offline
• iOS 10.2
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Midden Drenthe
Berichten: 37
Standaard

Ik heb geen problemen tot dusver.
__________________
Also known as Psbb
  #6  
Oud 17-11-15, 17:37
Visual45's schermafbeelding
Visual45 Visual45 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 1
Standaard

ook hier zover geen problemen
  #7  
Oud 17-11-15, 17:52
Nietvervandeboom33 Nietvervandeboom33 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de boel hersteld zoals aanbevolen en alle problemen zijn verholpen. App werkt mooi nu. Bediening veel beter dan op de Apple tv 3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netflix USA content op je Apple TV flyingd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 23 24-11-13 12:38
Apple TV3, verbindingsproblemen met Wi-Fi (-3902) JohanBr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 11-01-13 18:34
Apple TV & Netflix martijnvw82 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 35 27-02-12 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.